Η Klarna, η κορυφαία ευρωπαϊκή εταιρεία πληρωμών, συνεχίζει την εκρηκτική της ανάπτυξη στην Ελλάδα. Δύο χρόνια μετά την είσοδό της στην ελληνική αγορά, η πλατφόρμα καταγράφει εντυπωσιακά νούμερα, με το δίκτυο συνεργατών της να αυξάνεται κατά 150% ετησίως και να ξεπερνά τους 3.000 εμπόρους πανελλαδικά.
Ο Head of Klarna Greece Ηλίας Πίτσαβος δήλωσε «Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι με την ανάπτυξη της Klarna στην Ελλάδα. Η αποδοχή τόσο από τους εμπόρους όσο και από τους καταναλωτές μας δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να προσφέρουμε ακόμα πιο εξατομικευμένες λύσεις πληρωμών.»
Γιατί η Klarna κερδίζει έδαφος
Η αυξανόμενη ζήτηση για ευέλικτες επιλογές πληρωμών από καταναλωτές και επιχειρήσεις, σε συνδυασμό με την αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων πέρα από τις παραδοσιακές πιστωτικές κάρτες, αποτελούν τους βασικούς παράγοντες της επιτυχίας της Klarna στην Ελλάδα.
Κορυφαία ελληνικά και διεθνή brands, όπως Skroutz, Hondos Center, You.gr, Intersport, Airbnb, Shein, Yoox, ASOS και Armani, έχουν ήδη ενσωματώσει τις υπηρεσίες της Klarna στις πλατφόρμες τους, αναγνωρίζοντας το σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που προσφέρει.
Τι προσφέρει η Klarna στους καταναλωτές
- Ατοκες δόσεις: Η δυνατότητα πληρωμής σε άτοκες δόσεις δίνει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αποκτήσουν τα προϊόντα που επιθυμούν χωρίς να επιβαρυνθούν με επιπλέον κόστη.
- Διαφάνεια: Η Klarna παρέχει στους καταναλωτές μια σαφή και λεπτομερή εικόνα των πληρωμών τους, αποφεύγοντας τις δυσάρεστες εκπλήξεις.
- Ασφάλεια: Η πλατφόρμα χρησιμοποιεί τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας για την προστασία των προσωπικών δεδομένων και των συναλλαγών των χρηστών.
Η ανάπτυξη της Klarna στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, η εταιρεία σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση στις πωλήσεις σε τομείς όπως οι ψηφιακές υπηρεσίες και η εκπαίδευση (477%), τα τρόφιμα και τα ποτά (210%) καθώς και τα ταξίδια και τα εισιτήρια (111%). Αυτή η εξέλιξη υποδηλώνει ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν την ευκολία και την ευελιξία των πληρωμών με Klarna για τις καθημερινές τους αγορές, αλλά και για πιο εξειδικευμένες υπηρεσίες.
Η αυξανόμενη δημοτικότητα της εφαρμογής Klarna στην Ελλάδα, με περισσότερους από 135.000 ενεργούς χρήστες μηνιαίως, αποδεικνύει την ισχυρή θέση της εταιρείας στην αγορά. Η επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες των συνεργαζόμενων εμπόρων έχει αυξηθεί κατά 300% το τελευταίο έτος, γεγονός που καταδεικνύει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην πλατφόρμα.