Η Allianz, για 9η συνεχόμενη χρονιά, διακρίνεται ως Loyalty Leader στον ασφαλιστικό κλάδο, κατακτώντας την κορυφαία θέση στον Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών (Net Promoter Score – NPS).
Πρόκειται για έναν από τους πιο έγκυρους παγκόσμιους δείκτες μέτρησης της ικανοποίησης και αφοσίωσης των πελατών, που αξιολογεί την πιθανότητα να προτείνουν οι πελάτες την εταιρεία σε άλλους.
Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε φέτος σε συνεργασία με τη Focus Bari, εξετάζει όχι μόνο την πρόθεση σύστασης αλλά και την εμπειρία εξυπηρέτησης σε όλα τα στάδια.
Με στρατηγικό στόχο τη συνεχή βελτίωση, η Allianz αναδεικνύει τη δέσμευσή της για κορυφαία εξυπηρέτηση, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των πελατών της.
«Είμαστε υπερήφανοι που αναγνωριζόμαστε για ακόμη μια χρονιά, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε αξιόπιστες και ποιοτικές λύσεις», δήλωσε ο Διευθυντής Marketing της εταιρείας, κ. Χρήστος Θεοδωρίδης. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση: Για 9η συνεχή χρονιά, η Allianz αναδεικνύεται Loyalty Leader του ασφαλιστικού κλάδου, κατακτώντας τον υψηλότερο Δείκτη Καθαρών Υποστηρικτών (Net Promoter Score – NPS), στην έρευνα για την Ικανοποίηση Πελατών.
Το NPS αποτελεί ένα από τα πιο αξιόπιστα και αναγνωρισμένα εργαλεία για τη μέτρηση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών, παγκοσμίως, καθώς εξετάζει την πιθανότητα οι πελάτες να προτείνουν την εταιρία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σε τρίτους. Για την Allianz αποτελεί στρατηγικό δείκτη, αναδεικνύοντας τη δέσμευσή της για συνεχή βελτίωση και εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Για τον σκοπό αυτό, η εταιρία διεξάγει την έρευνα NPS από το 2006, ενισχύοντας τη δέσμευσή της στην κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα πάντοτε με τα υψηλά πρότυπα του Ομίλου Allianz.
Η έρευνα NPS, που φέτος διενεργήθηκε σε συνεργασία με τη Focus Bari, δεν περιορίζεται μόνο στην αξιολόγηση της πρόθεσης σύστασης της εταιρίας. Μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου ερωτηματολογίου, η Allianz εξετάζει την εμπειρία του πελάτη σε κάθε στάδιο εξυπηρέτησης, καθώς και την αλληλεπίδραση με τα διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας της εταιρίας. Αυτή η πολυδιάστατη προσέγγιση επιτρέπει στην Allianz να εντοπίζει τομείς προς βελτίωση και να προσφέρει διαρκώς λύσεις υψηλής ποιότητας, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της.
Ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της Allianz, δήλωσε σχετικά με την πρώτη θέση: «Η βράβευση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας, προσφέροντάς τους αξιόπιστες και ουσιαστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες τους. Ο δείκτης NPS αποτελεί για εμάς το βασικό εργαλείο μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών μας και είμαστε περήφανοι που για ακόμα μία χρονιά αναδεικνυόμαστε Loyalty Leaders. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με αφοσίωση και υπευθυνότητα για να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας και να ανταποκρινόμαστε στις υψηλές προσδοκίες τους, διασφαλίζοντας πάντα κορυφαία ποιότητα εξυπηρέτησης».
Η Allianz, μέσω της συνεχούς εξέλιξης των υπηρεσιών της και της δέσμευσης στην εξαιρετική εμπειρία πελάτη, παραμένει ένας αξιόπιστος συνεργάτης για κάθε ασφαλιστική ανάγκη, θέτοντας την εξυπηρέτηση πελατών στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της.