Η Black Friday, το μεγαλύτερο εκπτωτικό γεγονός του χρόνου, παραμένει σταθερά δημοφιλής και στην Ελλάδα. Όπως αποκαλύπτει έρευνα της Revolut Bank UAB, πάνω από οκτώ στους δέκα συμπατριώτες μας θεωρούν πως πρόκειται για μια εξαιρετική ευκαιρία για συμφέρουσες αγορές.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΒΕΠ και του ΠΕΣΑ, Βασίλη Κορκίδη, η κορύφωση των εκπτωτικών αγορών σημειώνεται την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου, με τη Black Friday και την Cyber Monday να συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, καθώς πρόκειται για το μεγαλύτερο εκπτωτικό γεγονός της χρονιάς και αποτελεί μία καλή ευκαιρία έξυπνων αγορών για πάνω από οκτώ στους δέκα Έλληνες.
Οι εκπτώσεις σε επώνυμα προϊόντα που συνήθως είναι ακριβά αποτελούν το βασικό κίνητρο για τους περισσότερους καταναλωτές. Ακολουθεί η αγορά αγαθών καθημερινής χρήσης σε χαμηλότερες τιμές, ενώ αρκετοί εκμεταλλεύονται την περίοδο για να προμηθευτούν χριστουγεννιάτικα δώρα ή να κάνουν ένα δώρο στον εαυτό τους.
Ωστόσο, οι Έλληνες καταναλωτές παραμένουν διχασμένοι όσον αφορά στον τρόπο αγορών κατά τη διάρκεια της Black Friday. Ενώ πολλοί προτιμούν την ευκολία των online αγορών, άλλοι επιλέγουν τα φυσικά καταστήματα για την άμεση παραλαβή των προϊόντων και για να αποφύγουν τις τυχόν επιστροφές.
Την ίδια ώρα οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, όταν πραγματοποιούν αγορές από άγνωστες ιστοσελίδες, καθώς διαδικτυακοί απατεώνες καραδοκούν κατά τη διάρκεια της Black Friday. Η Υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος παρακολουθεί στενά τις κακόβουλες δραστηριότητες, ωστόσο, η επιλογή γνωστών ελληνικών e-shops και τοπικών καταστημάτων αποτελεί την ασφαλέστερη επιλογή.
Εκτιμάται ότι η αγοραστική κίνηση στην ελληνική αγορά κατά τη διάρκεια της Black Friday θα κινηθεί σε παρόμοια επίπεδα με πέρυσι, με περίπου 3 εκατομμύρια πωλήσεις και συνολικό τζίρο κοντά στα 300 εκατομμύρια ευρώ.