Στη σημερινή συγκυρία, το πράσινο επιχειρείν αποτελεί μία ευκαιρία για τις επιχειρήσεις για άνοιγμα σε νέους καινοτόμους δρόμους: ευκαιρία για τη δημιουργία πιο αναβαθμισμένων και ποιοτικότερων προϊόντων με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, φιλικότερων προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Επιπλέον, όλες οι επιχειρήσεις ανεξαιρέτως μπορούν να εξοικονομήσουν πόρους και να αυξήσουν το περιθώριο κέρδους τους υιοθετώντας λύσεις για τον περιορισμό στην κατανάλωση ενέργειας και την ορθότερη διαχείριση των πόρων τους.
Τις επισημάνσεις αυτές έκανε ο υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γιάννης Μανιάτης μιλώντας στην εκδήλωση του Ερευνητικού Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (The Athens Laboratory of Research in Marketing – A.LA.R.M.) και του Κέντρο Αειφορίας (CSE), για την παρουσίαση της ετήσιας έρευνας με θέμα «Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης».
Ο υφυπουργός τόνισε πως το γεγονός ότι διανύουμε μία οικονομική κρίση δεν σημαίνει ότι επιτρέπεται να ξεχάσουμε την ύπαρξη της περιβαλλοντικής κρίσης που είναι εξίσου αν όχι περισσότερο απειλητική. Ανέφερε τέλος ότι η πράσινη επιχειρηματικότητα, δεν αφορά μόνο τους κλάδους που σχετίζονται άμεσα με το περιβάλλον αλλά όλες, ανεξαιρέτως, τις εκφάνσεις της οικονομικής ζωής: από τη διαχείριση και την παραγωγή ενέργειας, ως την αγροτική παραγωγή, τον τουρισμό και τον πολιτισμό.