Πρώτη συμμετοχή της Ελλάδας στη Διεθνή Έκθεση Logitrans 2024

Η έκθεση αποτελεί ένα σημαντικό σημείο συνάντησης για επαγγελματίες της εφοδιαστικής αλυσίδας από την Ευρώπη, την Ασία και άλλες περιοχές, με περισσότερους από 14.000 επισκέπτες από 74 χώρες να δίνουν το παρών.

Η Ελλάδα συμμετείχε για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Logistics & Διεθνών Μεταφορών «Logitrans», που πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη από τις 20 έως τις 22 Νοεμβρίου 2024. Η Enterprise Greece ανέλαβε τη διοργάνωση του Εθνικού Περιπτέρου, με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας του κλάδου των logistics. Η έκθεση αποτελεί ένα σημαντικό σημείο συνάντησης για επαγγελματίες της εφοδιαστικής αλυσίδας από την Ευρώπη, την Ασία και άλλες περιοχές, με περισσότερους από 14.000 επισκέπτες από 74 χώρες να δίνουν το παρών.

Το ελληνικό περίπτερο φιλοξένησε εταιρείες του κλάδου, προβάλλοντας το νέο εθνικό brand “Greek Logistics | Navigating Borders – Connecting Markets”. Παράλληλα, εκπρόσωποι από 203 επιχειρήσεις και 18 χώρες συμμετείχαν στην έκθεση, ενισχύοντας την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και την ανάπτυξη συνεργασιών. Στελέχη της Enterprise Greece και της Ελληνικής Εταιρείας Logistics ανέδειξαν τις δυνατότητες της χώρας να εδραιωθεί ως διεθνής κόμβος στον τομέα των μεταφορών και logistics. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση: Ως άκρως επιτυχημένη χαρακτηρίζεται η διοργάνωση από την Enterprise Greece του ελληνικού περιπτέρου, στην πρώτη συμμετοχή της χώρας μας στη Διεθνή Έκθεση Logistics & Διεθνών Μεταφορών «Logitrans», η οποία διεξήχθη από τις 20 ως και τις 22 Νοεμβρίου 2024 στην Κωνσταντινούπολη.

Η Logitrans, θεωρείται η πιο δυναμική πλατφόρμα για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δεσμών στην διηπειρωτική εφοδιαστική αλυσίδα, ανάμεσα σε Ευρώπη και Ασία αλλά και σε περιφερειακό επίπεδο, με τους επισκέπτες να ξεπερνούν στη φετινή διοργάνωση τους 14.000 από συνολικά 74 χώρες.

Πέραν του ελληνικού περιπτέρου, στην έκθεση εκπροσωπήθηκαν με εθνικά περίπτερα χώρες όπως η Γερμανία, η Ισπανία, η Τσεχία, η Ρωσία και η Λευκορωσία, ενώ, συνολικά, 203 εταιρείες συμμετείχαν στην 17η Logitrans, από 18 χώρες, όπως: Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Ολλανδία, Αυστρία, Τσεχία, Λουξεμβούργο, Βουλγαρία, Σερβία, Κίνα, Αζερμπαϊτζάν και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της εξωστρέφειας του κλάδου των Logistics, η Enterprise Greece διοργάνωσε για πρώτη φορά Εθνικό Περίπτερο προβολής του κλάδου με την υποστήριξη της Ελληνικής Εταιρείας Logistics (EEL) στο πλαίσιο του Μνημονίου συνεργασίας που υπογράφηκε μεταξύ των δύο φορέων τον Ιανουάριο του 2024. Παράλληλα, έχει δημιουργήσει εθνικό brand για τον κλάδο (Greek Logistics|Νavigating Borders- Connecting Markets) που θα σηματοδοτεί εφεξής τα ελληνικά περίπτερα.

Την έκθεση επισκέφτηκε ο κος Χρήστος Σταμπουλόπουλος Σύμβουλος ΟΕΥ Α΄, Γραφείο ΟΕΥ στην Κωνσταντινούπολη, ο οποίος έκανε λεπτομερή παρουσίαση της αγοράς και των δυνατοτήτων που έχουν οι Ελληνικές εταιρίες για επίτευξη συμφωνιών.

Με αφορμή τη συμμετοχή της χώρας μας στην έκθεση για πρώτη φορά, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece, Δρ. Μαρίνος Γιαννόπουλος, ανέφερε: «Η οργάνωση, για πρώτη φορά, του Εθνικού Περιπτέρου της Ελλάδας στη Διεθνή έκθεση «Logitrans», με την υποστήριξη της Ελληνικής Εταιρείας Logistics (EEL) και σε συνέχεια πρωτοβουλιών, όπως η φετινή επιχειρηματική αποστολή στην Κωνσταντινούπολη, συνιστά έμπρακτη απόδειξη της συμβολής της Enterprise Greece στην ενίσχυση της εξωστρέφειας του κλάδου. Κατά γενική ομολογία, οι ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στην εφοδιαστική αλυσίδα, χαρακτηρίζονται από μεγάλη εμπειρία και δυναμικότητα. Παράλληλα, με δράσεις όπως αυτή, αναδεικνύονται οι δυνατότητες της χώρας να καθιερωθεί ως διεθνής κόμβος εφοδιαστικής αλυσίδας, ενώ προβάλλονται και τα βήματα που έχουν ήδη γίνει προς αυτή την κατεύθυνση».

Από την πλευρά του, ο Αντιπρόεδρος Λειτουργιών της Ελληνικής Εταιρείας Logistics, κ. Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου δήλωσε: «Η πρώτη κοινή δράση Enterprise Greece και EEL στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Εκατοντάδες άτομα από όλο τον κόσμο, διαβλέποντας τις προοπτικές που παρουσιάζονται, αλλά και τον κομβικό χαρακτήρα της χώρας, επισκέφτηκαν το Εθνικό περίπτερο και έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για συνεργασία. Σε μια πλέον παγκοσμιοποιημένη αγορά οι ελληνικές εταιρείες, θα πρέπει να εστιάσουν σε νέες αγορές και προσοδοφόρες συνεργασίες και να έρθουν σε επαφή με αγορές που, μέχρι τώρα, δεν είχαν πρόσβαση και να παρέχουν στους πελάτες τους υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση. Δια μέσω των συνεργασιών, μπορεί να χτιστεί μια ανθεκτική, αλλά και ευέλικτη εφοδιαστική αλυσίδα».

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ