Τέσσερος διακρίσεις απέσπασε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα βραβεία Self Service Excellence Awards 2014. Στα συγκεκριμένα βραβεία παρουσιάζονται οι πρωτοβουλίες, καθώς και οι άριστες επιχειρηματικές δραστηριότητες και πρακτικές που εφαρμόζουν οι εταιρείες του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση κατά τη διάρκεια της τελετής που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης 15 Ιουλίου, η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε τρία βραβεία στις κατηγορίες «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη & Περιβάλλον», «Αξιοποίηση Κινητών Εφαρμογών» και «Στρατηγική Social Media».
Συγκεκριμένα, στην κατηγορία «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR)-Περιβάλλον», η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε το βραβείο «Άριστης Επίδοσης» για την εφαρμογή του προγράμματος «Βελτίωση Βιωσιμότητας Αλιευτικού Στόλου» που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2013, σε συνεργασία με την WWF.
Αναγνωρίστηκε επίσης η «Εξαιρετική Επίδοσή» της στην κατηγορία «Στρατηγική Social Media». Η εταιρεία ξεχώρισε για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου πλάνου ψηφιακής επικοινωνίας, με το οποίο πέτυχε εντυπωσιακή αύξηση του αριθμού των φίλων της στο facebook.
Τέλος, μια ακόμα διάκριση ήρθε στην κατηγορία «Αξιοποίηση Κινητών Εφαρμογών», με το βραβείο για την ανάπτυξη και υλοποίηση της εφαρμογής ΑΒ για κινητά τηλέφωνα (iOS και Android), ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να οργανώνουν εύκολα, γρήγορα, ευχάριστα και χωρίς πολύ κόπο τις αγορές τους.