Με μερίδιο αγοράς 20,4%, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος αναδείχθηκε πρωταθλητής στην κατηγορία πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ. Η κατηγορία αναπτύχθηκε κατά 10,2% με τον συνολικό όγκο να φτάνει τα 915.639.567 λίτρα.
Η Βίκος κατέγραψε αύξηση 18,7%, με τον όγκο της να διαμορφώνεται στα 187.019.709 λίτρα, αφήνοντας τον δεύτερο ανταγωνιστή πίσω κατά 1,7 μονάδες, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της εταιρείας, Κωνσταντίνο Σεπετά. Οι πωλήσεις της εταιρείας ξεπέρασαν τα 127,198 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 12,5% έναντι του 2023.
Όσον αφορά στα αναψυκτικά, η Βίκος Cola σημείωσε ανάπτυξη 14,36%, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 6,7%. Στην κατηγορία των Mixers, το Βίκος Pink Grapefruit κατέγραψε ανάπτυξη 121,74%. Η εταιρεία παρουσίασε επίσης το νέο της προϊόν, το Cool Tea, που προσφέρεται σε τρεις γεύσεις.
Ο κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς, αντιπρόεδρος της εταιρείας, δήλωσε ότι η εταιρεία επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες και δεσμεύεται για μια βιώσιμη πορεία.