Τέλος οι προσφορές στα σούπερ μάρκετ

Στόχος του νέου νόμου είναι να περιοριστούν οι παραπλανητικές προωθητικές ενέργειες που συχνά χρησιμοποιούσαν οι επιχειρήσεις

Από την 1η Μαρτίου αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου θα ανακοινώνουν τις μειώσεις τιμών. Σύμφωνα με τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας, οι προσφορές όπως τις γνωρίζαμε μέχρι σήμερα (2+1 δώρο, 1+1 δώρο, κ.α.) καταργούνται.

Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές δεν θα βλέπουν πλέον τις κλασικές προσφορές στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να πωλούν τα προϊόντα τους σε χαμηλότερες τιμές, αρκεί να μην τις παρουσιάζουν ως προσφορές.

Στόχος του νέου νόμου είναι να περιοριστούν οι παραπλανητικές προωθητικές ενέργειες που συχνά χρησιμοποιούσαν οι επιχειρήσεις. Η κυβέρνηση θέλει να διασφαλίσει ότι οι καταναλωτές θα έχουν μια πιο ξεκάθαρη εικόνα των πραγματικών τιμών των προϊόντων.

Παρά το γεγονός ότι ο πληθωρισμός των τροφίμων είναι σχεδόν μηδενικός, μεγάλες εταιρείες όπως η Coca Cola και η Nestle έχουν ανακοινώσει αυξήσεις τιμών στα προϊόντα τους. Αυτό δημιουργεί ανησυχίες για το κατά πόσο ο νέος κώδικας θα μπορέσει να συγκρατήσει τις τιμές και να προστατεύσει τους καταναλωτές.

Προς το παρόν, οι καταναλωτές καλούνται να είναι προσεκτικοί και να συγκρίνουν τις τιμές πριν κάνουν τις αγορές τους.

spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ