Η Suzuki σημείωσε σημαντική πρόοδο στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου το 2024, κατακτώντας τη δεύτερη θέση σε επίπεδο συνολικής κατάταξης, καθώς και στην αγορά retail. Συγκεκριμένα, η μάρκα κατέγραψε μερίδιο αγοράς 7,8% συνολικά και 10,2% στον τομέα των λιανικών πωλήσεων, σημειώνοντας άνοδο 5 θέσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Η επιτυχία της Suzuki αποδίδεται στην στρατηγική που ακολούθησε ο Όμιλος Σφακιανάκη, ο οποίος ενίσχυσε τη θέση της μάρκας στην ελληνική αγορά. Κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου αντιπροσώπων της Suzuki στην Ελλάδα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Σφακιανάκη, κ. Σταύρος Π. Τάκης, ευχαρίστησε τους αντιπροσώπους για τη συνεργασία τους και επισήμανε την σημασία της συλλογικής προσπάθειας για την επιτυχία της εταιρείας. Στο ίδιο πλαίσιο, αναφέρθηκε στην ανάγκη επικέντρωσης στην εμπειρία του πελάτη, η οποία φαίνεται να έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην άνοδο της Suzuki.
Ο Όμιλος Σφακιανάκη συνεχίζει να επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της μάρκας, με στόχο την περαιτέρω εδραίωση της στην ελληνική αγορά. Στα σχέδια για το 2025 περιλαμβάνεται η παρουσίαση νέων μοντέλων, όπως το e VITARA, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Suzuki, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2025 σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.