Η γαλλική και αμερικανική κοσμετολογία μπορεί να συνεχίζουν να κρατούν τα σκήπτρα στην περιποίηση ωστόσο ολοένα πιο «εξωτικές» φίρμες καλλυντικών διεισδύουν στη διεθνή και μοιραία στην Ελλάδα.
Έτσι, επέκταση στην ελληνική αγορά με πολυεπίπεδη εμπορική στρατηγική επιχειρεί και η ρουμανική εταιρία παραγωγής καλλυντικών Farmec, η οποία διαχειρίζεται και παράγει τα καλλυντικά Gerovital, ένα από το πιο διάσημα ρουμανικά brands διεθνώς.
Με εξειδίκευση σε κρεμικά προϊόντα αντιγήρανσης, η φίρμα Gerovital εξάγεται σε περισσότερες από 30 χώρες διεθνώς μεταξύ των οποίων η Ιαπωνία, το Κουβέιτ, ο Καναδάς, η Ουγγαρία και η Πολωνία. Στην Ελλάδα, αντιπροσωπεύεται από την εταιρία G2D, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, η οποία διαχειρίζεται τη χονδρική διανομή των προϊόντων στο κανάλι των φαρμακείων.
Σύμφωνα με πληροφορίες ωστόσο η Farmec επενδύει στην περαιτέρω διείσδυση της μάρκας στην τοπική αγορά, και δημιουργεί αυτόνομη λιανική παρουσία. Ήδη εγκαινίασε το πρώτο αποκλειστικό κατάστημα Gerovital στη Θεσσαλονίκη, ενώ σχεδιάζει τη δημιουργία αντίστοιχων σημείων σε Κατερίνη και Κόρινθο. Παράλληλα, προσεγγίζει το δίκτυο των ινστιτούτων αισθητικής και spa, ενώ ήδη τα προϊόντα Gerovital, χρησιμοποιούνται στο Πόρτο Καρράς στη Χαλκιδική.
Η φίρμα Gerovital δημιουργήθηκε από την ερευνήτρια Ana Aslan, η οποία εξάλλου δημιούργησε το πρώτο ίδρυμα γηριατρικής στον κόσμο. Η Gerovital H3 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1957, στη Βερόνα της Ιταλίας, στο Διεθνές Συνέδριο Γεροντολογίας. Κατόπιν, η διάσημη ερευνήτρια εμπιστεύθηκε τη νέα αντιγηραντική φόρμουλα στην εταιρεία Farmec, η οποία ιδρύθηκε πριν 120 χρόνια στην πόλη Cluj-Napoca, προκειμένου να αρχίσει η μαζική παραγωγή των αντιρυτιδικών καλλυντικών κρεμών και το 1967, η πρώτη κρέμα Gerovital Η3 παρήχθη στα εργαστήρια της Farmec. Τα προϊόντα Gerovital H3 έγιναν πολύ γρήγορα γνωστά σε πολλές χώρες.
Η ιστορία της συνδέεται με ονόματα διασημοτήτων, όπως η Μάρλεν Ντήτριχ, η Τζάκι Κέννεντυ, ο Τσάρλι Τσάπλιν, ο Σαλβαδόρ Νταλί, οι οποίοι πήγαν ως το Βουκουρέστι για να επωφεληθούν από τα αποτελέσματα εφαρμογής της Gerovital. Η Ana Aslan, παρέδωσε τα δικαιώματα παραγωγής για τις κρέμες Gerovital στη Farmec, η οποία από το 2008 εξαγόρασε πλήρως τα δικαιώματα ιδιοκτησίας της φίρμας. Σήμερα πέρα από την εμβληματική Gerovital H3 η Farmec παράγει 400 κωδικούς προϊόντων υπό το συγκεκριμένο σήμα.
Σημειώνεται δε ότι το εύρος τιμής (20 ευρώ σύμφωνα με το e-shop της Farmec) των συγκεκριμένων αντιγηραντικών προϊόντων κινείται σε πολύ ανταγωνιστικό επίπεδο, μακριά από τις τιμές πώλησης των μεγάλων οίκων αλλά και των μεσαίων φιρμών της αγοράς.