Πώς το franchising οδηγεί στο επιθυμητό success story

Στην Ελλάδα και στο εξωτερικό γνωρίζει εντυπωσιακή άνοδο μετά τα χρόνια της οικονομικής κρίσης, προσφέροντας σημαντικές ευκαιρίες επιτυχίας τόσο στις μεγάλες επιχειρήσεις όσο και στις μικρομεσαίες (ΜμΕ).

Σε μία από τις πιο αποτελεσματικές και αποδοτικές επιχειρηματικές στρατηγικές παγκοσμίως έχει εξελιχθεί τις τελευταίες δεκαετίες το franchising. Εχοντας ήδη δοκιμάσει τις ισχυρές αντοχές του στην αγορά, εντός και εκτός των συνόρων, αποτελεί ένα αρκετά ασφαλές μοντέλο επιχειρηματικής ανάπτυξης, το οποίο βασίζεται στη συνεργασία μεταξύ μιας κεντρικής επιχείρησης (δικαιοπαρόχου) και ανεξάρτητων επιχειρηματιών (δικαιοδόχων), οι οποίοι εκμεταλλεύονται ένα ήδη επιτυχημένο brand, διατηρώντας παράλληλα ένα σημαντικό επίπεδο αυτονομίας.

Στην Ελλάδα το franchising γνωρίζει εντυπωσιακή άνοδο μετά τα χρόνια της οικονομικής κρίσης, προσφέροντας ευκαιρίες τόσο για μεγάλες επιχειρήσεις όσο και για μικρομεσαίους επιχειρηματίες (ΜμΕ). Εκτιμάται ότι η εγχώρια αγορά στο συγκεκριμένο τομέα αναπτύσσεται με σταθερούς ρυθμούς.

Συγκεκριμένα το 2023 ο αριθμός των σημείων franchise αυξήθηκε κατά 3,2%, φτάνοντας τις 22.689 μονάδες, έναντι περίπου 21.983 το 2022. Η αύξηση αυτή αποδίδεται σε μια σειρά παραγόντων (όπως η αναγνωρισιμότητα των υφιστάμενων εμπορικών σημάτων, η χαμηλότερη επικινδυνότητα σε σχέση με μια ανεξάρτητη επιχείρηση και η στήριξη που λαμβάνουν οι νέοι επιχειρηματίες).

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Τα πλεονεκτήματα του franchising αφορούν τόσο τους δικαιοπαρόχους, δηλαδή τις εταιρίες οι οποίες προσφέρουν τη δυνατότητα του επιχειρείν μέσω της παροχής των brands τους, όσο και στους δικαιοδόχους, δηλαδή όσους σκοπεύουν να ασκήσουν δραστηριότητα εκμεταλλευόμενοι τα οφέλη μιας ισχυρής μάρκας.

Συγκεκριμένα, οι δικαιοπαρόχοι (franchisors), δηλαδή οι μεγάλες επιχειρήσεις που επιλέγουν να επεκταθούν μέσω franchise, επωφελούνται από τα εξής:

1) Ταχύτερη ανάπτυξη: Χωρίς την ανάγκη μεγάλων αρχικών κεφαλαίων, οι εταιρίες μπορούν να επεκταθούν γρήγορα και να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους.
2) Εξοικονόμηση πόρων: Αντί να επενδύσουν σε νέα καταστήματα, η επένδυση γίνεται από τους δικαιοδόχους, μειώνοντας τον επιχειρηματικό κίνδυνο για τον franchisor.
3) Ενίσχυση του brand: Με περισσότερες παρουσίες στην αγορά, το εμπορικό σήμα γίνεται πιο ισχυρό και αναγνωρίσιμο.

Στους δικαιοδόχους (franchisees) τα πλεονεκτήματα που προσφέρονται, μεταξύ άλλων, είναι τα εξής:

• Μειωμένο ρίσκο: Λειτουργούν με βάση ένα ήδη επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα.
• Εκπαίδευση και υποστήριξη: Οι franchisors παρέχουν εκπαίδευση, μάρκετινγκ και τεχνική υποστήριξη, μειώνοντας τα εμπόδια εισόδου στην αγορά.
• Διαπραγματευτική δύναμη: Η μαζική αγορά προϊόντων και υπηρεσιών επιτρέπει στους franchisees καλύτερες τιμές και αυξημένα περιθώρια κέρδους.

Häagen-Dazs: Απόλυτη premium εμπειρία παγωτού και δυνατότητα πετυχημένου επιχειρείν

Η Häagen-Dazs είναι ένα premium brand παγωτού, το πιο ισχυρό κατά πολλούς παράγοντες της αγοράς στον χώρο του franchise τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς, το οποίο έχει κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, με πάνω από 800 καταστήματα σε περισσότερες από 43 χώρες!

Με αφετηρία τις Ηνωμένες Πολιτείες, η Häagen-Dazs έχει γίνει συνώνυμο της κορυφαίας ποιότητας και της αυθεντικής γεύσης στο παγωτό, προσφέροντας μια μοναδική γαστρονομική εμπειρία σε κάθε αγορά. Για όσους αναζητούν τη σιγουριά μιας διεθνώς αναγνωρισμένης premium αλυσίδας με διαχρονική αξία, η Häagen-Dazs αποτελεί την πιο απολαυστική επιλογή και αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους βρίσκεται στην κορυφή της λίστας όσων επιθυμούν να επιχειρήσουν με επιτυχία μέσω του franchising.

Ποιότητα και εμπειρία: Τα συστατικά της επιτυχίας

Η Häagen-Dazs παραμένει αφοσιωμένη στην ποιότητα, επιλέγοντας εκλεκτές πρώτες ύλες και ακολουθώντας αυστηρά πρότυπα παραγωγής του παγωτού. Ο συνδυασμός κορυφαίων συστατικών με μοναδικές συνταγές δημιουργεί μια πολυτελή εμπειρία απόλαυσης που ξεχωρίζει. Αυτή η δέσμευση έχει διαμορφώσει ένα ισχυρό δίκτυο πιστών καταναλωτών, οι οποίοι αναγνωρίζουν τη διαφορά και επιλέγουν σταθερά τις προτάσεις της. Παράλληλα, η συνεχής ανανέωση της γκάμας με νέες γεύσεις παγωτού και καινοτόμες δημιουργίες κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον των πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Ευέλικτο δίκτυο καταστημάτων

Η Häagen-Dazs προσφέρει στους συνεργάτες της τη δυνατότητα να δραστηριοποιηθούν με επιτυχία σε ένα ευέλικτο επιχειρηματικό μοντέλο εστίασης, με πρωταγωνιστή το παγωτό. Oι franchisees, σε συνεργασία με τη Häagen-Dazs, επιλέγουν τη μορφή λειτουργίας που ανταποκρίνεται καλύτερα στην επιχειρηματική τους κουλτούρα, από καταστήματα σε κεντρικές τοποθεσίες και εμπορικά κέντρα έως και pop-up καταστήματα σε τουριστικές περιοχές.

Στα καταστήματα Häagen-Dazs οι καταναλωτές απολαμβάνουν περισσότερα από ένα παγωτό. Απολαμβάνουν μια αίσθηση πολυτέλειας και απόδρασης από την καθημερινότητα. Δεν είναι τυχαίο ότι, με ισχυρή αναγνωρισιμότητα διάφορα επιχειρηματικά μοντέλα και αδιάκοπη δέσμευση στην ποιότητα, η Häagen-Dazs αποτελεί μια απολαυστική επενδυτική επιλογή.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ (ΦΥΛΛΟ 28/2/2025)

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img
spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ