Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ITB, που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής.
Η Γερμανία αποτελεί μία από τις σημαντικότερες αγορές εισερχόμενου τουρισμού για την Κεντρική Μακεδονία, με περισσότερες από 800.000 αφίξεις επισκεπτών στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» και αύξηση 7,5% σε σύγκριση με το 2023. Η φετινή παρουσία στην έκθεση επικεντρώθηκε όχι μόνο στους καθιερωμένους προορισμούς, όπως η Θεσσαλονίκη, η Χαλκιδική και η Πιερία, αλλά και στην ανάδειξη ανερχόμενων περιοχών, όπως η Πέλλα, η Ημαθία, οι Σέρρες και το Κιλκίς.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον ιαματικό τουρισμό, στις τοπικές οινοποιητικές διαδρομές, στις φυσιολατρικές δραστηριότητες και στα τοπικά τοπία, ενώ πραγματοποιήθηκαν επαγγελματικές συναντήσεις με εκπροσώπους του τουριστικού τομέα. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση:
Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ITB, στο Βερολίνο της Γερμανίας, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής.
Με πάνω από 800.000 αφίξεις επισκεπτών στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» και αύξηση 7,5% σε σχέση με το 2023, η Γερμανία αποτελεί την κυριότερη αγορά εισερχόμενου τουρισμού και η Κεντρική Μακεδονία έναν από τους πλέον δημοφιλείς και οικείους προορισμούς για τους Γερμανούς επισκέπτες.
Στο πλαίσιο της φετινής συμμετοχής στην έκθεση ITB, εκτός από τους καθιερωμένους προορισμούς της Θεσσαλονίκης, της Χαλκιδικής και της Πιερίας, προβλήθηκαν και οι ανερχόμενες τουριστικά περιοχές της Πέλλας, της Ημαθίας, των Σερρών και του Κιλκίς με έμφαση στον ιαματικό τουρισμό, στα οινοποιεία, στις δραστηριότητες στη φύση και στα μοναδικά τοπία των ανθισμένων ροδακινιών και κερασιών στον κάμπο της Ημαθίας και της Πέλλας. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν επαγγελματικές συναντήσεις με εκπροσώπους του τουρισμού.
«Η σταθερή παρουσία της Κεντρικής Μακεδονίας στις μεγάλες εκθέσεις για τον τουρισμό που πραγματοποιούνται στη Γερμανία, και ειδικότερα στην ITB, έχει οικοδομήσει έναν ισχυρό δεσμό με τη γερμανική αγορά, ο οποίος κάθε χρόνο ενισχύεται και διευρύνεται, ιδίως στα πεδία των εμπειριών και του βιωματικού τουρισμού, στα οποία η Κεντρική Μακεδονία, λόγω του μοναδικού πολιτιστικού και περιβαλλοντικού αποθέματός της, διαθέτει ένα μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα», ανέφερε σε δήλωσή της η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου.