Το Skroutz συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία, παρουσιάζοντας τον νέο Βοηθό ΑΙ, έναν ψηφιακό σύμβουλο αγορών που προσφέρει μια προσωπική, άμεση και φιλική εμπειρία αγορών. Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, η Skroutz απλοποιεί τη διαδικασία των online αγορών και προσφέρει σε κάθε καταναλωτή την εμπειρία ενός φυσικού καταστήματος.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, με τον Βοηθό AI, η εμπειρία εξυπηρέτησης ενός έμπειρου πωλητή μεταφέρεται στο ψηφιακό περιβάλλον του Skroutz, προσφέροντας προσωποποιημένες προτάσεις, άμεσες απαντήσεις και υποστήριξη σε κάθε στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας.
Τι προσφέρει ο Βοηθός AI:
Αναζήτηση με φυσική γλώσσα: Ο χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με τον Βοηθό AI όπως θα μιλούσε σε έναν πωλητή ή σε έναν φίλο του. Μπορεί να περιγράψει αυτό που ψάχνει, ακόμα κι αν δε θυμάται την ακριβή ονομασία του προϊόντος.
Ερωτήσεις όπως “Ποιο κινητό έχει καλή κάμερα;” “Χρειάζομαι παπούτσια για τρέξιμο” “Θέλω να αγοράσω τηλεόραση – τι μου προτείνεις;” που θα έκανε ο κάθε καταναλωτής σε έναν πωλητή, τώρα μπορούν να γίνουν στον Βοηθό ΑΙ και ο καταναλωτής να λάβει μια λεπτομερή και εμπεριστατωμένη απάντηση με βάση τις δικές του αγοραστικές ανάγκες.
Σύγκριση προϊόντων: Ο Βοηθός AI συγκρίνει χαρακτηριστικά, τιμές και αξιολογήσεις μέσα σε δευτερόλεπτα και προτείνει το προϊόν που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του χρήστη.
Για παράδειγμα, αν ο καταναλωτής ψάχνει ένα νέο ψυγείο, ο Βοηθός ΑΙ δε θα προσφέρει απλά μια λίστα με μοντέλα. Θα ρωτήσει για το μέγεθος της κουζίνας, τις ανάγκες αποθήκευσης, την εξοικονόμηση ενέργειας που επιθυμεί ο κάθε καταναλωτής και άλλες σημαντικές παραμέτρους. Έτσι, η πρότασή του θα είναι πραγματικά προσωποποιημένη.
Έξυπνη έρευνα αγοράς: Προτείνει εναλλακτικές επιλογές για προϊόντα που είναι εκτός διαθεσιμότητας, ενημερώνει για τις τελευταίες τάσεις και δημοφιλή προϊόντα σε κάθε κατηγορία
Άμεσες και αξιόπιστες απαντήσεις: Λύνει απορίες και παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.
Στο μέλλον, ο Βοηθός AI θα εξελιχθεί ακόμα περισσότερο με κύριο στόχο να προστεθούν και άλλες δυνατότητες όπως παραδείγματος χάριν η σύνδεση με άλλες υπηρεσίες του Skroutz για μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών.
Η Μαρία Αρναουτάκη, Head of Product Management, δηλώνει:
Πιστεύουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μεταμορφώσει τον τρόπο που ψωνίζουμε online, κάνοντας την εμπειρία πιο φυσική και λιγότερο τεχνική. Με τον Βοηθό AI, το Skroutz επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει “εύκολες online αγορές”.