Σε εφαρμογή το plan Β βάζει ο Στρούτσης
Ο κύκλος εργασιών της εισηγμένης μειώθηκε 18,7% και τα EBITDA σημείωσαν απώλειες 528.524 ευρώ
Δε λέει να σταματήσει η «αιμορραγία» στα οικονομικά αποτελέσματα της Ηλεκτρονικής Αθηνών.
Σε έναν κλάδο που χειμάζεται από την οικονομική κρίση και τον έντονο ανταγωνισμό των πολυεθνικών, που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, οι προσπάθειες του Γιάννη Στρούτση, να αναστρέψει το κλίμα και να επανέλθει η εισηγμένη σε τροχιά κερδοφορίας δεν φαίνεται να… πιάνουν τόπο προς το παρόν.
Οι ζημίες του ομίλου διευρύνθηκαν ακόμα περισσότερο στο εξάμηνο της χρήσης από τον Ιούλιο μέχρι τον Δεκέμβριο του 2010, αγγίζοντας τα 3,43 εκατ. ευρώ από 2,96 εκατ. ευρώ, ενώ και ο κύκλος εργασιών σημείωσε κάμψη κατά 18,7%.
Γι’ αυτό και το plan B του προέδρου της εταιρείας, περιλαμβάνει μια νέα δέσμη μέτρων, προκειμένου να ανακόψει την καθοδική πορεία του τζίρου.
Σκοπεύει να αναπτύξει το δίκτυο πωλήσεων, μέσω του επανασχεδιασμού των μεγάλων νέων καταστημάτων και του επανελέγχου των υφιστάμενων παλαιών, να ενισχύσει τις προσφερόμενες υπηρεσίες, ώστε να προσελκύσει τους καταναλωτές, ενώ στόχος του είναι να προωθήσει ακόμα περισσότερο τις νέες τεχνολογίες στα σημεία πώλησης που διαθέτει και κυρίως την αξιοποίηση των future stores, που απευθύνονται πιο πολύ στα νεανικά κοινά.
Ένας από τους στόχους του είναι και η ενίσχυση των πωλήσεων μέσω διαδικτύου, προσπαθώντας να ανταγωνιστεί την Electroworld του Κωτσόβολου, ενώ σημαντικό βήμα είναι πως βρίσκεται σε συνεχή επαφή και συζητήσεις με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, προκειμένου να προσφέρει στους καταναλωτές μέσα χρηματοδότησης με χαμηλό κόστος, αλλά και σε επαναδιαπραγμάτευση των εμπορικών μισθώσεων.
Στο μεταξύ, ο Γιάννης Στρούτσης προσπαθεί να προωθήσει όσο γίνεται καλύτερα και περισσότερο το brand “Σαραφίδης” στη Βόρεια Ελλάδα με στόχο να ενισχύσει τα μερίδια αγοράς, εκεί όπου μέχρι πρότινος είχε σημαντικό λόγο και η Expert Hellas, η οποία προς το παρόν ψάχνει τρόπο να ξεφύγει από τη στενωπό, στην οποία έχει περιέλθει.