Για τους κινδύνους που συνεπάγεται για τους τουρίστες η κίνηση στους ελληνικούς δρόμους προειδοποιεί δημοσίευμα της Frankfurter Rundschau, που σχολιάζει ότι όποιος εμπλακεί σε τρακάρισμα με ντόπιο οδηγό ή υποστεί τραυματισμό σε ατύχημα καλείται συχνά να αναλάβει ο ίδιος τα έξοδα των ζημιών.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα στη διαδικτυακή της έκδοση, «σύμφωνα με εκτιμήσεις της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, κυκλοφορούν στους δρόμους της χώρας περίπου 800.000 αυτοκίνητα χωρίς ασφαλιστική προστασία. Ως εκ τούτου περίπου ένα στα δέκα αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας δεν έχει ασφάλιση».
Όπως επισημαίνει ο αρθρογράφος, το γεγονός ότι πολλοί κάτοχοι αυτοκινήτου ή μηχανής δεν έχουν ασφαλίσει τα οχήματά τους «είναι συνέπεια της κρίσης. Το ποσοστό ανεργίας εκτινάχθηκε από από 8% το 2008, στο 27%. Τα πραγματικά εισοδήματα υποχώρησαν από το 2010 κατά ένα τέταρτο περίπου».
Το δημοσίευμα συμπληρώνει ότι «ειδικοί του κλάδου της αυτοκίνησης εκτιμούν ότι από τα περίπου οκτώ εκατομ. αυτοκίνητα στην Ελλάδα περίπου τρία εκατομ. κυκλοφορούν χωρίς να έχουν υποβληθεί σε έγκυρο έλεγχο σε ΚΤΕΟ».
Ο αρθρογράφος παρατηρεί ότι υπό αυτές τις συνθήκες είναι πολύ δύσκολο για αλλοδαπούς να ικανοποιήσουν τις αξιώσεις τους. Κατά συνέπεια, «οι λέσχες αυτοκινήτου συνιστούν να υπογράφει κανείς συμβόλαιο μικτής ασφάλισης πριν ταξιδέψει με το δικό του αυτοκίνητο στην Ελλάδα».