Η οικονομική κρίση που έχει πλήξει τον κλάδο των αλλαντικών, η διατροφική κρίση που ξέσπασε λόγω της ανίχνευσης DNA αλόγου, στο οποίο δεν ενεπλάκη η Creta Farms, οι μεγάλες προωθητικές ενέργειες από το σύνολο των ανταγωνιστών και το γεγονός ότι η λειτουργία της εταιρίας επηρεάστηκε από την μεγάλη πυρκαγιά στις αποθήκες στα μέσα Μαρτίου, δεν σταμάτησαν την πορεία της κρητικής αλλαντοβιομηχανίας.
Όχι μόνο αυτό, αλλά οι Μανώλης και Κώστας Δομαζάκης, κατάφεραν, με «σημαία» το «Εν Ελλάδι» και την συνεχή επένδυση στην έρευνα και την ανάπτυξη, να τινάξουν την μπάνκα των κερδών, με υπερδιπλασιασμό στο εξάμηνο.
Οι πωλήσεις της εταιρίας σημείωσαν αύξηση 11% και ανήλθαν σε 47,8 εκατ. ευρώ έναντι 43,1 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Οι «μπαλωθιές» όμως έπεσαν στο λειτουργικό EBITDA της εταιρίας, που σημείωσε αύξηση 117% στα 7,1 εκατ. ευρώ από 3,2% πέρυσι και στο λειτουργικό EBITDA του ομίλου που σημείωσε αύξηση 172% (!) στα 7 εκατ. ευρώ από 2,6 εκατ. ευρώ.
Η εκτίναξη αυτή των κερδών οφείλεται στην στρατηγική που ακολούθησαν οι αδελφοί Δομαζάκη, προωθώντας το «Εν Ελλάδι», τη μόνη σειρά αλλαντικών με ελαιόλαδο παγκοσμίως. Μια πατέντα που έφερε αντιπαραθέσεις και συγκρούσεις με τους ανταγωνιστές, αλλά κατάφερε να κερδίσει σχεδόν αμέσως την προτίμηση του αγοραστικού κοινού.
Έτσι οι Δομαζάκηδες, με αιχμή του δόρατος την premium σειρά «Εν Ελλάδι Gourmet» κατάφεραν το brand να αναπτυχθεί με ρυθμό 21% σε αξία σε μια στάσιμη αγορά, ενώ ενισχύθηκε περαιτέρω η πρώτη θέση στην αγορά των σούπερ μάρκετ, φτάνοντας σε μερίδιο 24,3% σε αξία.
Αυτό αποτέλεσε και την επιβράβευση της Creta Farms, για την μη εμπλοκή της στο διατροφικό σκάνδαλο, που έπληξε τους ανταγωνιστές της. Παράλληλα με την κατάκτηση της ελληνικής αγοράς, οι αδελφοί Δομαζάκη «αλώνουν» και τις αγορές του εξωτερικού.
Στην Ισπανία, πραγματοποιήθηκε επαναλανσάρισμα της καινοτόμας σειράς προϊόντων της θυγατρικής εταιρίας που ίδρυσαν εκεί, υπό τη νέα επωνυμία «Oliving», η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Επιπλέον, εισβάλλουν πλέον δυναμικά στην αγορά της Γερμανίας, προχωρώντας σε συμφωνία με μεγάλους τοπικούς διανομείς και αλυσίδες, για την σταδιακή τοποθέτηση των προϊόντων «Oliving» στα ράφια των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, η οποία θα ξεκινήσει το 2015.
Επίσης, στόχος είναι να προωθήσουν τα προϊόντα της Creta Farms στις αγορές της Αυστραλίας και της Μέσης Ανατολής.
Μέσα στα σχέδια των αδελφών Δομαζάκη είναι να κάνουν επανεκκίνηση στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών αλλά και να μπουν στην αγορά της Κίνας, όπου ο Μανώλης Δομαζάκης (συνοδεύοντας τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά πέρυσι) διέκρινε ευκαιρίες, καθώς το ελαιόλαδο το προτιμούν οι Κινέζοι (όπως φαίνεται και από τους τουρίστες που επισκέπτονται την Κρήτη), ενώ η κατανάλωση των αλλαντικών παρουσιάζει αυξητική τάση.