Διπλασιασμός παραγωγής λόγω αύξησης ζήτησης
Επεκτείνει τις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ η ΦΑΓΕ με νέα επένδυση στις εγκαταστάσεις που διατηρεί στην Johnstown Industrial Park.
Πρόκειται για επένδυση άνω των 100 εκατ. δολαρίων μέσω της οποίας θα διπλασιάσει την παραγωγική δυναμικότητα του εργοστασίου της στο οποίο έχει επενδύσει ήδη 200 εκατ. δολάρια.
Η νέα αυτή επένδυση έρχεται να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για τα προϊόντα της ΦΑΓΕ σε όλη την Αμερική.
Ο πρώτο εξάμηνο του έτους οι πωλήσεις της γαλακτοβιομηχανίας στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στις ΗΠΑ κατέγραψαν αύξηση 25,9% σε αξία και 24,5% σε όγκο. Το δεύτερο τρίμηνο ήταν ακόμα πιο επικερδές για την ΦΑΓΕ, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν στις ΗΠΑ κατά 28,5% σε αξία και 23,8% σε όγκο.
Σύμφωνα με έρευνα της αμερικανικής εταιρείας Affinnova, (σ.σ. συνεργάζεται με εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων όπως P&G, Unilever και Dannon) αποκαλύπτει ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές είναι “ανοικτοί” να αγοράσουν και άλλα προϊόντα όπως αντιγηραντικές κρέμες, οδοντόπαστες, βιταμίνες, σαπούνια για το πρόσωπο αλλά και σαμπουάν, που να έχουν ως βάσει το ελληνικό γιαούρτι.
Αφορμή για αυτή την έρευνα, έχει σταθεί η εκτίμηση που υπάρχει ότι η ανάπτυξη της κατανάλωσης ελληνικού γιαουρτιού στις ΗΠΑ (σ.σ. η αξία της αγοράς κατά το Euromonitor International ανέρχεται στα 2 δισ. δολάρια και στα 1,6 δισ. δολάρια κατά την Affinnova), επιβραδύνεται. Σύμφωνα με το Euromonitor International οι πωλήσεις έχουν αρχίσει να επιβραδύνονται, καθώς το ελληνικό γιαούρτι δεν αποτελεί πλέον μια καινοτομία.
Ήδη πάντως μια εναλλακτική «χρήση» για το ελληνικό γιαούρτι που αποτελεί και καινοτομία στην αμερικανική αγορά είναι το frozen yogurt και το παγωτό με γιαούρτι, ένα προϊόν το οποίο προτιμάται κυρίως από τους άνδρες όπως διαπιστώνει η έρευνα της Affinnova.