Εδώ και χρόνια, Μπόμπολας και Ιωάννου έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους στον κατασκευαστικό κλάδο. Παραδοσιακοί «σύμμαχοι» οι όμιλοί τους Ελλάκτωρ και J&P Άβαξ έχουν διεκδικήσει και συνεχίζουν να διεκδικούν από κοινού μεγάλα δημόσια έργα. Δεν είναι τυχαίο που στην αγορά λένε χαρακτηριστικά πως ο ένας είναι το… alter ego του άλλου.
Τη στρατηγική των συμμαχιών δε, φαίνεται να ακολουθούν και οι διάδοχοί τους που έχουν αναλάβει το τιμόνι των επιχειρήσεών τους, ο Λεωνίδας Μπόμπολας και ο Χρήστος Ιωάννου αντίστοιχα.
Αυτή η συμμαχία συνεχίζεται αδιάκοπα και ιδιαίτερα τα δύο τελευταία χρόνια, δίνουν από κοινού μάχες. Μαζί έχουν διεκδικήσει και σιδηροδρομικά projects, όπως εκείνο της ΕΡΓΟΣΕ το 2012, για την υλοποίηση του «Ροδοδάφνη- Ψαθόπυργος», συνολικού ύψους 315 εκατ. ευρώ. Από κοινού έχουν ασκήσει έντονες πιέσεις προς το υπουργείο Υποδομών εδώ και αρκετό καιρό για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, τις οποίες, όταν οριστικοποιηθεί ο σχεδιασμός, θα διεκδικήσουν μαζί.
Η θυγατρική εταιρία «Αττικές Διαδρομές», που ελέγχεται από τις Ελλάκτωρ, J&P Άβαξ και τον γαλλικό όμιλο Egis Road, είναι εκείνη που θα αναλάβει εκτός απροόπτου τη νέα συμφωνία- πλαίσιο, της τάξεως των 48 εκατ. ευρώ για την διαχείριση των σταθμών διοδίων της Εγνατίας Οδού την επόμενη τετραετία.
Το σίγουρο είναι πως οι δύο όμιλοι, είτε από κοινού ή αυτόνομα, θα λάβουν θέσεις για τις νέες μεγάλες «μάχες» για τα επόμενα έργα που παίρνουν σειρά, όπως η ανάπλαση της Πανεπιστημίου, η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας- Περάματος, η επέκταση της γραμμής 4 του Mετρό Γαλάτσι- Ευαγγελισμός κ.α.