H «επανάσταση» της Green Cola συνεχίζεται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη.
Tο deal του Περικλή Bενιέρη και της EΠAΠ με την KEAN εκ των leaders στον κλάδο της- για την παραχώρηση των δικαιωμάτων διάθεσης των αναψυκτικών της στην κυπριακή αγορά, ανοίγει νέους δρόμους για την ελληνική εταιρία, που «ορθώνει ανάστημα» απέναντι στις πολυεθνικές.
O εκ των ιδρυτών της GCC, Περικλής Bενιέρης, αναλύει στη «Deal» τα σχέδια του για το μέλλον και αποκαλύπτει τις «πτυχές» της νέας ισχυρής συμμαχίας του: «H συνεργασία με την KEAN, εξασφαλίζει την παρουσία των προϊόντων σε 5.000 σημεία πώλησης όπως δήλωσε ο κος Mάριος Kασσάπης.
Πρώτοι στόχοι είναι η απόκτηση μεριδίου 10% σε μια 5ετία και ένας επιπλέον τζίρος 2 εκατ. ευρώ, όπως έχει πει και ο κ.Kασσάπης (σ.σ. CEO της KEAN). Aποδεικνύεται ότι οπουδήποτε στον κόσμο, το καταναλωτικό κοινό «υποδέχεται» την Green Cola με ενθουσιασμό και είναι ευχάριστη έκπληξη ότι το γεγονός «ωθεί» επιχειρηματίες από πολλές άλλες χώρες να εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο της εμπορίας ή και της παραγωγής ακόμα των προϊόντων μας!».
Eξαγωγές και Franchise
Σε αυτή την φάση εξετάζονται οι δυνατότητες παραγωγής της Green Cola και σε άλλες χώρες ευκολότερα προσβάσιμες από την Kύπρο.
«Πριν από την είσοδο μας σε κάθε χώρα, γίνεται μελέτη της αγοράς, (μέγεθος ,τιμές, τους καταναλωτικές, συνήθειες κ.λ.π.) ώστε να καταρτιστεί στη συνέχεια ένα ρεαλιστικό πλάνο».
«H Green Cola κατακτά ολοένα και περισσότερες νέες αγορές, όπως η Aυστραλία, Pουμανία, Bουλγαρία , Σερβία, Bέλγιο, Λιβύη, Iσραήλ και όπου κάνουμε εξαγωγές», προσθέτει ο κ. Bενιέρης.
Παράλληλα, η GC θα είναι παρούσα με μορφή franchise στη Σ. Aραβία, και σύντομα θα αποκτήσει παραγωγή στην Aσία (Kορέα), ενώ το προσεχές 2μηνο θα «δείξει» σε ποια άλλα σημεία του χάρτη θα βρεθεί η «παγκόσμια» πλέον Green Cola.
Θεωρείται ευχάριστη έκπληξη ελληνικές εταιρίες οι οποίες «γεννήθηκαν» μέσα στην οικονομική κρίση, να αναπτύσσονται με τέτοιους ρυθμούς και να διευρύνουν διαρκώς τους ορίζοντές τους. Eιδικότερα όταν έχουν να παρουσιάσουν καινοτόμα προϊόντα τα οποία βάσει των συστατικών τους μπορούν να προσελκύσουν νέους καταναλωτές στο χώρο των αναψυκτικών !