Σε απεργιακές κινητοποιήσεις προχωρούν οι πιλότοι
Έξι στις 10 πτήσεις της αεροπορικής εταιρείας Air France αναμένεται να ματαιωθούν αύριο, Δευτέρα, εξαιτίας της απεργίας που εξήγγειλαν οι πιλότοι αντιδρώντας στις συνθήκες ανάπτυξης της θυγατρικής εταιρείας χαμηλού κόστους του ομίλου.
«Η Air France προβλέπει ότι θα διασφαλίσει το 40% των πτήσεών της την 15η Σεπτεμβρίου 2014, υπολογίζοντας ότι το ποσοστό των πιλότων που θα απεργήσουν εκείνη την ημέρα θα ανέλθει στο 60%» αναφέρει η εταιρεία σε ένα δελτίο τύπου που εξέδωσε.
Το μεγαλύτερο συνδικάτο των πιλότων SNPL κάλεσε σε επαναλαμβανόμενες απεργίες από την 15η έως την 22α Σεπτεμβρίου, ενώ τα άλλα δύο συνδικάτα των πιλότων κάλεσαν σε απεργιακές κινητοποιήσεις μέχρι την 18η Σεπτεμβρίου.
Η εταιρεία συμβουλεύει «εκ νέου τους πελάτες της που έχουν κλείσει εισιτήρια για πτήσεις το διάστημα 15 Σεπτεμβρίου έως 22 Σεπτεμβρίου να αναβάλουν το ταξίδι τους ή να αλλάξουν τα εισιτήριά τους χωρίς επιπλέον κόστος».
«Εάν οι κινητοποιήσεις συνεχιστούν μετά την 15η Σεπτεμβρίου, το πρόγραμμα των πτήσεων συνεπώς θα προσαρμοσθεί». Οι πελάτες θα ενημερωθούν για τις ενδεχόμενες αλλαγές την παραμονή της πτήσης τους, διευκρίνισε η εταιρεία.
O διευθύνων σύμβουλος της Air France, Φρεντερίκ Γκαζί, που υπολογίζει ότι το κόστος αυτής της απεργίας θα ανέλθει «μεταξύ 10- 15 εκατομμύριων» ευρώ την ημέρα, δήλωσε σήμερα ότι οι συζητήσεις με τα συνδικάτα θα συνεχιστούν με στόχο να βρεθεί μια λύση στην αντιπαράθεση.
«Κάνουμε τα πάντα με τους κοινωνικούς εταίρους προσπαθώντας να βρούμε ένα δρόμο εξόδου από αυτήν την κατάσταση», «θα έχουμε συναντήσεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου» υπογράμμισε ο ίδιος.
Οι πιλότοι αντιδρούν στις συνθήκες ανάπτυξης της εταιρείας χαμηλού κόστους του ομίλου, Transavia, και τα 3 συνδικάτα επιδίδονται σε ένα μπραντ ντε φερ με τη διοίκηση εδώ και πολλές εβδομάδες. Σήμερα εξέφρασαν την απαισιοδοξία τους για έξοδο από την κρίση.
Οι διαφωνίες επικεντρώνονται γύρω από το μέλλον της Transavia, το ακρογωνιαίο λίθο του νέου στρατηγικού σχεδίου «Perform 2020» της AF- KLM προκειμένου να απαντήσει στον ανταγωνισμό των εταιρειών χαμηλού κόστους.