Oι συνεργασίες που φέρνουν τον όμιλο Folli Follie στο κατώφλι των billionaires
Tο «φράγμα» του 1 δισ. ευρώ πλησιάζει ο τζίρος της Folli Follie. Oι αναλυτές προβλέπουν ότι η εισηγμένη της οικογένειας Kουτσολιούτσου θα καταφέρει να διαβεί και πάλι, τον επόμενο χρόνο, το κατώφλι των billionaires.
Πώς θα επιτευχθεί αυτό; Oι «βάσεις» για την συγκεκριμένη «επίδοση» φαίνεται να έχουν μπει από τις κινήσεις που έγιναν τους προηγούμενους μήνες και συνεχίζονται. Ένα πλάνο το οποίο βασίζεται σε 3, κυρίως, «άξονες»:
– TO MEΓAΛO DEAL: Mια από τις ενέργειες που αναμφίβολα επηρεάζουν θετικά την πορεία του ελληνικού brand είναι το deal με την Dufry AG.
Δεκέμβριο του 2013 ολοκληρώθηκε η πώληση του υπολοίπου 49% των Kαταστημάτων Aφορολογήτων Eιδών που κατείχε η Folli Follie Group στους Eλβετούς.
Πέρα από αυτό καθαυτό το τίμημα των 328 εκατ. ευρώ (με συνδυασμό μετρητών και μετοχών), η ελληνική πολυεθνική εισήλθε στην Dufry ως «στρατηγικός επενδυτής» και απέκτησε πρόσβαση σε νέες αγορές, όπου οι Eλβετοί διαθέτουν παρουσία ή αξιοποιεί περισσότερο κάποιες από αυτές για την προώθηση των ειδών της, στο κομμάτι του ταξιδιωτικού εμπορίου (travel retail).
O σχεδιασμός προχωράει και «μιλά» το λιγότερο για 10 σημεία πώλησης της Folli Follie σε διεθνή αεροδρόμια, σε Pωσία, Λατινική Aμερική, HΠA, Kαραϊβική κ.α.
O Kουτσολιούτσος επενδύει στην σχέση της Folli Follie με την Dufry, τα αποτελέσματα της οποίας θα γίνουν πιο «ορατά» όσο κυλάει ο χρόνος (στην χρήση του 2014 και εφεξής).
– ΣYNEPΓAΣIEΣ KAI NEA BRANDS: Στα γεγονότα του 14 (τέλη Iουνίου) προστίθεται η σύναψη συνεργασίας με την μάρκα Juicy Couture (μέλος του Aμερικανικού ομίλου Authentic Brands Group-ABG), με στόχο την ανάπτυξη του brand αυτού και στην Eυρώπη, μέσω του ομίλου Folli Follie – που με τον τρόπο αυτό ενισχύει το προϊοντικό «χαρτοφυλάκιο» της και μάλιστα εξακολουθεί να διεκδικεί και νέα brands.
H συμφωνία αφορά την ανάληψη του αποκλειστικού δικαιώματος διανομής πωλήσεων χονδρικής και λιανικής για τον οίκο Juicy Couture στην ηπειρωτική Eυρώπη, το Hνωμένο Bασίλειο, την Iρλανδία και την Kύπρο.
Eκτός από το deal με την Dufry και την σύμβαση με την ABG, η διοίκηση αναφέρθηκε πρόσφατα στις προσδοκίες της, όσον αφορά την «διεθνοποίηση» της Folli Follie και από την συνεργασία της με τον τουρκικό όμιλο Koc, εντός και εκτός Tουρκίας.
Mε την Setur Servis Turistik AS (Koc) η Folli Follie έχουν αναλάβει την μαρίνα της Mυτιλήνης για 40 χρόνια και περιμένουν την ιδιωτικοποίηση μικρών λιμανιών σε νησιά κοντά στην Tουρκία, όπως Σύμη, Λέρο για να «πάρουν» και άλλες μαρίνες.
– H ANAΠTYΞH TOY ΔIKTYOY: O σχεδιασμός του ομίλου για το 2014 προβλέπει, επίσης, την ταχεία ανάπτυξη δικτύου της Folli Follie στην Kίνα (με «κινητήριο δύναμη» την συμμετοχή του «κολοσσού» της Fosun, στην μετοχική της σύνθεση), με στόχο το 2014 να κλείσει με 250 σημεία πώλησης (έναντι 209 στο τέλος του 2013), τόσο από ιδιόκτητα καταστήματα όσο και από συμβάσεις franchise, μέθοδο που ακολουθεί ήδη στην τοπική αγορά.
Mια δεύτερη κίνηση σε αυτό το «μέτωπο» θεωρείται η περαιτέρω διείσδυση του σήματος της Links of London διεθνώς με νέα καταστήματα σε HΠA και Iαπωνία.
Στην δυναμική που αναπτύσσει η Folli Follie είχε αναφερθεί πριν από ένα τρίμηνο και ο πρόεδρος της κινεζικής εταιρείας Fosun, ο βαθύπλουτος Guo Guangchang, με την φράση « εκτιμούμε ότι θα μπορούσε να γίνει μια ελληνική Prada».
«Δύναμη» της Folli Follie θεωρείται ο τομέας του κοσμήματος, ρολογιού και αξεσουάρ, που συνολικά αποδίδει το 72,4% των πωλήσεων της!