Έγινε γνωστή ως μία από τις εταιρίες – «πρεσβευτές» των ελληνικών οσπρίων στις ξένες χώρες, αλλά και ως η πρώτη που λάνσαρε στην Ελλάδα φασόλια και φακές Καστοριάς σε συσκευασία των 500 γραμμαρίων.
Μετά το «ξεκλείδωμα» δύσκολων αγορών, όπως της αμερικανικής, η πρωτοποριακή ελληνική εταιρία τροφίμων Άροσις ετοιμάζεται για το μεγαλύτερο στοίχημα στην 58χρονη ιστορία της, καθώς με «όπλο» τη νέα σειρά έτοιμων γευμάτων, που παράγει από φέτος, σχεδιάζει την «απόβασή» της στην αχανή Κίνα.
Πρόκειται για ένα «χτύπημα» που επεξεργάζεται μεθοδικά ο γενικός διευθυντής της εταιρίας Τρύφωνας Φωτιάδης, καθώς η ζήτηση για εισαγόμενο ποιοτικό φαγητό είναι αυξανόμενη και οι πληροφορίες λένε ότι βρίσκεται ένα βήμα πριν δώσει τα χέρια με δύο μεγάλες εισαγωγικές κινεζικές επιχειρήσεις.
Η καστοριανή εταιρία, ποντάροντας στην ποιότητα, ήταν αυτή που δρομολόγησε την πρώτη οργανωμένη καλλιέργεια βιολογικών φασολιών στις Πρέσπες, λανσάροντας στην αγορά τα συσκευασμένα ελληνικά όσπρια με «ονομασία προέλευσης».
Μετά από επενδύσεις 1,5 εκατ. το 2000 για τη νέα γραμμή παραγωγής άνοιξε «περπατησιά» για τα σούπερ μάρκετ, αλλά και για την εξαγωγική προσπάθειά της με αποτέλεσμα σήμερα οι εξαγωγές σε 16 χώρες να αποτελούν το 15% του τζίρου της. Ο οποίος, σημειωτέον, την τελευταία 4ετία της κρίσης υπερδιπλασιάστηκε (1,5 εκατ. το 2013 με πρόβλεψη +10% για φέτος).
Η εταιρία που προγραμματίζει νέα επένδυση 500 χιλ. για την επέκταση των εγκαταστάσεών της, έχει στους άμεσους στόχους της πέραν της Κίνας, την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στις ΗΠΑ, τη Ρωσία, τη Νορβηγία, αλλά και τη Σουηδία.