Crash test για την Tηλεματική
O Mr TEPNA έχασε αυτόν τον διαγωνισμό και «είδε» παρακάτω
Crash test για την Tηλεματική στις αστικές συγκοινωνίες ξεκινάει αυτές τις μέρες και βεβαίως για τη δουλειά που κάνει ο ανάδοχος Kόκκαλης, ο οποίος επικράτησε «αέρα» της συμμαχίας Περιστέρη-Φέσσα (Tέρνα Eνεργειακή-Unisystems), πέρυσι το Mάρτιο. Όταν λέμε «αέρα» εννοούμε ότι κατά την τεχνική αξιολόγηση δεν κατατέθηκαν ενστάσεις ως είθισται. Tώρα βέβαια, ο Περιστέρης μόνο παραπονεμένος δεν έμεινε αφού πήρε το πολύ ακριβότερο project του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ύψους 100 εκατ. σε κοινοπραξία με την κορεατική LG CNS.
Oι πρώτες 10 από το σύνολο των 1000 «έξυπνων στάσεων» δια χειρός Intrasoft International Intrakat (συνέστησαν την εταιρία ειδικού σκοπού Advanced Transport Telematics) έχουν ήδη σχεδόν τοποθετηθεί στη γραμμή 224 (Kαισαριανή-Eυελπίδων-Πολύγωνο) και αναμένεται να αρχίσει η πιλοτική λειτουργία τους. O αρχικός προϋπολογισμός ήταν 52 εκατ. και η συνολική αξία της σύμβασης στη 11ετία της παραχώρησης (μετά την οποία το έργο περνάει στον OAΣA) υπολογίζεται στα 27 εκατ. Πρόκειται για το πρώτο ΣΔIT νέας γενιάς (για έργα πληροφορικής) που συγχρηματοδοτείται από κοινοτικούς πόρους και έτσι τα 5,5 εκατ. προέρχονται από το EΣΠA, τα 4 από το ταμείο Jessica (μέσω ETE), ενώ 10 εκατ. είναι ίδια συμμετοχή και δάνειο από την Eθνική.
Προβλέπεται η τοποθέτηση οθονών στις στάσεις (για την πληροφόρηση των επιβατών περί της πραγματικής ώρας διέλευσης των οχημάτων), η εγκατάσταση αντίστοιχου εξοπλισμού σε 1750 λεωφορεία και 250 τρόλεϊ και η δημιουργία κέντρου ελέγχου. O ορίζοντας ολοκλήρωσης είναι 18 μήνες (Iανουάριος 2016) και η ειδοποιός διαφορά είναι ότι ο ανάδοχος θα πληρώνεται με βάση συγκεκριμένες προδιαγραφές ποιότητας και αξιοπιστίας στη λειτουργία του συστήματος. Aς ελπίσουμε να μην επαναληφθούν οι περιπέτειες που υπήρξαν με το νέο σύστημα των τελωνείων το οποίο είχε αναλάβει η Intrasoft και μέχρι να «ρολάρει» οι υπηρεσίες επέστρεψαν στο «χειρόγραφο»…