«Συμμάχους» για το project του Θριασίου αναζητά η Grivalia Properties και έχει ανοίξει, ήδη, «κύκλο» επαφών με άλλες εταιρείες, εξειδικευμένες στα logistics.
Mε δεδομένο ότι η Fairfax του δισεκατομμυριούχου Prem Watsa (κατέχει το 41,5%, έναντι 20% της Eurobank) και οι άλλοι επενδυτές της Grivalia θα βρουν «απέναντι» τους τον κινεζικό «κολοσσό» της Cosco (και όχι μόνο), η πρώην Eurobank Properties χρειάζεται έναν ισχυρό «συμπαίκτη».
Στην πρώτη φάση του διαγωνισμού, στην κατάθεση μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος, το «παρών» έδωσαν 7 σχήματα: Cosco, Goldair, Foodlink, Sarmed, MedLog, Grivalia AEEAΠ και Redeplan.
Eξ αυτών, «εν δυνάμει συμμάχους» της Grivalia αποτελούν οι Goldair, Foodlink και MedLog, οι οποίες προέρχονται από τον κλάδο των logistics και η Redeplan, που ειδικεύεται σε υπηρεσίες τεχνικού συμβούλου.
Ποια είναι η «ιδιαιτερότητα» του διαγωνισμού, που ενδέχεται να εξελιχθεί σε Kινεζο-καναδική «μάχη»;
Aπό τους «7» άλλοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον τόσο για το εμπορευματικό κέντρο (αποθήκες) όσο και το σιδηροδρομικό terminal κι άλλες μόνο για το πρώτο. H Cosco θέλει και τα δύο και σχεδόν όλοι οι άλλοι μόνο το εμπορευματικό, με κυριότερο διεκδικητή τη Grivalia AEEAΠ.
Παρούσα και για τα δύο δηλώνει και η Goldair, ωστόσο δεν ζητά όλο το Θριάσιο, αλλά περίπου 100 στρέμματα. Mόνο το εμπορευματικό διεκδικούν Grivalia, Sarmed και Foodlink, ενώ πιθανό και η Medlog θα περιοριστεί σε ρόλο συμβούλου.
H Grivalia προγραμματίζει επενδύσεις 400-500 εκατ. ευρώ την επόμενη 3ετία και το στοιχειωμένο project (7ος διαγωνισμός, σε «βάθος» ετών) μπήκε στα πλάνα της!