Τις κινήσεις του ομίλου της Eurobank για τη στήριξη του ελληνικού τουρισμού, περιέγραψε ο διευθύνων σύμβουλος της τράπεζας, Χρήστος Μεγάλου, κατά την ομιλία του στο 13ο συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
Οι βασικοί άξονες στρατηγικής της Eurobank για τον τουρισμό αφορούν:
• 1. Αναδιοργάνωση των αναστρέψιμων προβληματικών σχέσεων με κεφαλαιακές αναδιαρθρώσεις, σε συνδυασμό με την είσοδο στρατηγικών επενδυτών
• 2. Επιλεκτική χρηματοδότηση νέων projects σε υφιστάμενα ή νέα resorts
• 3. Συνεχής και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση για τους πελάτες
Αναλυτικά, ο Χρ. Μεγάλου τόνισε:
«Στόχος μας, μέσω του τομέα Hotel & Leisure της τράπεζας, είναι να δημιουργήσουμε ένα οne stop shop για χρηματοδότηση και συμβουλευτική εταιρειών του κλάδου. Μέσω αυτού του τομέα, η τράπεζα καθίσταται όχι μόνο αρωγός της υγιούς ξενοδοχειακής δραστηριότητας αλλά και συνδιαμορφωτής εξελίξεων. Από τις αρχές του 2014 μέχρι σήμερα έχουν εγκριθεί από την τράπεζα 65 εκατ. ευρώ νέων χρηματοδοτήσεων και μέχρι το τέλος του 2014, το μέγεθος αυτό προβλέπεται ότι θα φθάσει τα 90 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, έχουν εκταμιευθεί περί τα 45 εκατ. ευρώ στην αγορά, χρηματοδοτώντας νέα έργα και συνεχίζουμε την προσπάθεια για αναδιάταξη του τουριστικού χάρτη της χώρας μας σε υγιείς βάσεις. Ευελπιστούμε ότι το 2015, οι νέες χρηματοδοτήσεις για τον τουρισμό θα κυμανθούν στα πέριξ των 100 εκατ. ευρώ».