Τα εγκαίνια του περιπτέρου της Ελλάδας, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού στη World Travel Market πραγματοποίησε, η υπουργός Τουρισμού, κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη, παρουσία, πλήθους τουριστικών παραγόντων και επισκεπτών. Η φετινή έκθεση συμπίπτει με τα 100 χρόνια του ελληνικού τουρισμού.
Στην ομιλία της η υπουργός τόνισε ότι σήμερα ο ελληνικός τουρισμός, δεν είναι πλέον μόνο «ήλιος και θάλασσα». Είναι ένα πολυεπίπεδο προϊόν, με θεματικές ενότητες που αναπτύσσονται και στόχο έχουν να καλύψουν πλήρως τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου και επιλεκτικού επισκέπτη, όπως είπε.
Αναφερόμενη στην επικοινωνιακή στρατηγική τόνισε ότι η Ελλάδα αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό, παγκόσμια αναγνωρισμένο brand name, επισημαίνοντας τη διαχρονικότητα και την κλασικότητα του ελληνικού τουρισμού.
Η υπουργός ανέφερε ότι στην επικοινωνιακή στρατηγική, κρατάμε όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που μας καθιέρωσαν ως παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και σήμερα επιλέγουμε να αναδείξουμε πρόσθετα στοιχεία και δυνατότητες που έχει ο τόπος μας.
«Κάθε τόπος στη χώρα μας, κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία, η ενέργεια της οποίας είναι ζωντανή μέχρι σήμερα», τόνισε χαρακτηριστικά.
Η νέα μας επικοινωνία- είπε η υπουργός- συνοψίζεται στην ιδέα ότι οι Έλληνες θεοί και ήρωες της μυθολογίας που όλοι μας έχουμε γνωρίσει στα παιδικά μας χρόνια, μας ξεναγούν στην Ελλάδα και εξηγούν τη μοναδικότητα αυτής της χώρας. «Όλη η Ελλάδα είναι ένα σύνολο θεών ηρών και μύθων», είναι ένα βασικό μήνυμα της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας.
Η υπουργός Τουρισμού ανέφερε μεταξύ άλλων πως «Αυτή η χώρα, αυτή η φύση, αυτά τα προϊόντα, αυτοί οι άνθρωποι και τα έργα τους είναι όλη η δύναμη μας. Ανεξάρτητα από φύλο, ηλικία, επίπεδο μόρφωσης και πλούτου, στην Ελλάδα είναι όλοι καλοδεχούμενοι».