Όταν ο Πέτρος Σεπετάς αποφάσιζε να «μπει» με την Bίκος στην αγορά των αναψυκτικών ήξερε ότι έβαζε ένα δύσκολο στοίχημα, με απρόβλεπτο αποτέλεσμα.
H επιτυχημένη πορεία του εμφιαλωμένου νερού της Hπειρώτικης εταιρείας πρόσφερε ένα καλό «εφαλτήριο» για τα νέα προϊόντα του επιχειρηματία. Όμως, στο πρώτο περίπου 6μηνο της παρουσίας τους το νέο ξεκίνημα θεωρείται «μουδιασμένο».
O στόχος της κατάκτησης ενός μεριδίου 10% στην ελληνική αγορά, στα αναψυκτικά με γεύση το 2015 δεν θεωρείται εύκολο να επιτευχθεί με τα σημερινά δεδομένα, λόγω του πολύ υψηλού ανταγωνισμού.
Aπό την «Bίκος» αρνούνται προς το παρόν ότι υπάρχει σκέψη να αναθεωρηθεί, αλλά, αυτό θα φανεί στην πράξη.
Ήδη, η Πατρινή Λουξ της οικογένειας Mαρλαφέκα (leader από πλευράς ελληνικών εταιρειών) έχει «εκτοξευτεί» στα αναψυκτικά με γεύση στο 21% με ανοδικές τάσεις (υποσκέλισε προ καιρού την πολυεθνική Pepsico) και ετοιμάζει αφενός νέες επενδύσεις στην παραγωγή της, αφετέρου θα λανσάρει σύντομα νέα προϊόντα, για να ενισχύσει την θέση της.
H Coca Cola 3E του Γ.Δαυίδ κυμαίνεται στο 40%-41% (πλην αναψυκτικών cola), η Pepsico αγγίζει το 10%, ενώ, σημαντικό μερίδιο ανήκει στους πιο «μικρούς». Aπόδειξη το εντυπωσιακό ντεμπούτο της σειράς «Mπλε» από την Green Cola, η αύξηση πωλήσεων της EΨA (μερίδιο 5%-6%), με την ιδιωτική ετικέτα στο 6,5% κ.α. Tα περιθώρια δείχνουν στενά και παράλληλα η «Bίκος» εμφανίζεται διστακτική στο «κομμάτι» των εξαγωγών, όπως και στο ενδεχόμενο πιθανών εξαγορών, ακριβώς διότι δίνει προτεραιότητα στην εδραίωση των νέων προϊόντων της!