Η Volkswagen δίνει πόντους στο πολυτελές θέρετρο Costa Navarino
Τα αισιόδοξα μηνύματα που έρχονται από την τουριστική «βιομηχανία» εκμεταλλεύεται ο επιχειρηματίας Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, ο οποίος μιλώντας την περασμένη εβδομάδα, στο περιθώριο των επίσημων εγκαινίων της κοινής επένδυσης των ομίλων Κούστα και Φουρλή στη Σόφια, υποστήριξε ότι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου είναι ένα σημαντικό στοίχημα.
«Το σημαντικότερο στοίχημα για τον ελληνικό τουρισμό αυτή την στιγμή έχει να κάνει με την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Από τις πρώτες ενδείξεις, φαίνεται ότι το 2015 προδιαγράφεται το ίδιο καλό ή και ακόμη καλύτερο σε σχέση με το 2014, ωστόσο θα πρέπει να υπάρξει συνολική στρατηγική για το θέμα της επιμήκυνσης. Προς την κατεύθυνση αυτή θα βοηθήσουν αναμφισβήτητα τόσο οι νέες αεροπορικές συνδέσεις- με μεγαλύτερη τη συμβολή από τις επενδύσεις του ”εθνικού” αερομεταφορέα- όσο και ο θεσμός της τουριστικής κατοικίας, ο οποίος μπορεί να ενισχύσει τις τοπικές οικονομίες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους» ανέφερε μεταξύ άλλων.
Το συνέδριο της Volkswagen
Η «καρδιά» της μεγαλύτερης εκδήλωσης στα χρονικά της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen, για την παρουσίαση του νέου Passat, «χτυπάει» στο τουριστικό θέρετρο Costa Navarino.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει κάνει κράτηση για δύο μήνες (αρχές Οκτωβρίου έως τέλος Δεκεμβρίου). Τις πρώτες πέντε εβδομάδες των παρουσιάσεων, πάνω από 10.000 στελέχη του δικτύου εμπόρων της Volkswagen επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του συγκροτήματος, σε 400 υπολογίζονται οι αφίξεις προσκεκλημένων σε καθημερινή βάση, ενώ μέχρι τις 4 Δεκεμβρίου πάνω από 20.000 στελέχη από όλο τον κόσμο θα έχουν περάσει από τη Μεσσηνία. Μάλιστα, για τις ανάγκες του συνεδρίου υπήρξε ειδική διαμόρφωση των χώρων με ειδικές πίστες.
Στο πλαίσιο αυτό το πολυτελές συγκρότημα θα κλείσει τις πύλες του μόλις για δυόμιση μήνες μέχρι τον Φεβρουάριο οπότε ξεκινάει η νέα σεζόν.