Aνοίγει νέα καταστήματα με την αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού «Διάφανο» και εγκαινίασε το women’secret
Aύριο, η εταιρία ΔΙΑΦΑΝΟ προσθέτει τον ενδέκατο κρίκο στην αλυσίδα καταστημάτων που διαθέτει, στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως στην Θεσσαλονίκη.
Aνοίγει νέα καταστήματα με την αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού «Διάφανο» και εγκαινίασε το women’secret Aύριο, η εταιρία ΔΙΑΦΑΝΟ προσθέτει τον ενδέκατο κρίκο στην αλυσίδα καταστημάτων που διαθέτει, στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως στην Θεσσαλονίκη. Ο Παναγιώτης Κωνσταντίνου που εξαγόρασε την γνωστή εταιρία οικιακού εξοπλισμού και ειδών σπιτιού πριν ακόμη δημιουργήσει το εμπορικό κέντρο Athens Metro Mall στον Άγιο Δημήτριο, συνεχίζει να επενδύει στο ελληνικό λιανεμπόριο παρά τις συνθήκες βαθιάς ύφεσης στην αγορά που έχει επιφέρει πτώση στον κλάδο την τελευταία τετραετία πάνω από 35%.
Μπορεί ο ομογενής από την Βενεζουέλα να έχει «παράδοση» στις business του real estate, όπου δραστηριοποιείται από το 1950, όμως, την επιχειρηματική «ταυτότητα» του ίδιου και της οικογένειάς του σηματοδοτεί και το άνοιγμά τους στο εμπόριο. Δεν είναι μόνο το Διάφανο, αλλά και η ισπανική φίρμα εσωρούχων και homewear, women’secret, την οποία ξεκίνησε να αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα η δραστήρια επιχειρηματική οικογένεια.
Όταν πήρε την απόφαση εν μέσω οικονομικής κρίσης και ειδικά στο peak αυτής (την διετία 2012-2014) να επενδύσει χρήματα σε κλάδους όπως τα είδη σπιτιού και η ένδυση, πολλοί μίλησαν για ρίσκο. Ότι δεν ήταν το σωστό timing δεδομένου ότι οι συγκεκριμένοι τομείς έχουν υποστεί ισχυρό πλήγμα.
Όχι ότι δεν έχει συναντήσει δυσκολίες λόγω της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών, όμως, ακολουθώντας μία επιλεκτική στρατηγική ανάπτυξης και μετά από προσεκτική και εκτεταμένη έρευνα αγοράς, «χτυπά», ανοίγοντας καταστήματα σε περιοχές, εμπορικές πιάτσες και εκεί όπου συγκεντρώνεται κυρίως το νεανικό κοινό.
Ακολουθώντας μία επιθετική τιμολογιακή πολιτική έχει καταφέρει να σημειώνει πωλήσεις αυξημένες 10% πάνω από το μέσο όρο της αγοράς και μάλιστα να ανοίγει νέα καταστήματα.
Η αλυσίδα ΔΙΑΦΑΝΟ μόνο, μέσα στο τρέχον έτος, έχει προσθέσει τρία νέα σημεία πώλησης και τα τρία στην περιφέρεια. Εκτός από το τελευταίο της Θεσσαλονίκης, είχε προηγηθεί εκείνο στα Χανιά τον Ιούνιο και στη Λάρισα τον Μάρτιο.
Μάλιστα, η οικογένεια Κωνσταντίνου έχει υιοθετήσει την φιλοσοφία των πολυκαταστημάτων και πέρα από τα είδη σπιτιού, έχει εμπλουτίσει την προϊοντική γκάμα τους και με το νέο concept της σειράς Basic που φέρει την υπογραφή ΔΙΑΦΑΝΟ. Μια σειρά ένδυσης και αξεσουάρ που απευθύνεται σε άνδρες, γυναίκες και νέους και έτσι έχει καταφέρει να φέρει περισσότερους επισκέπτες στα καταστήματά του.
Οι στενοί επιχειρηματικοί δεσμοί της οικογένειας Κωνσταντίνου με τη Λατινική Αμερική και την Ισπανία, όπου διαθέτει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο επενδύσεων και ηχηρές εμπορικές συνεργασίες, ήταν ένας από τους καθοριστικούς λόγους που αποφάσισε μέσω της εταιρίας της TAΛIMA A.E. και θυγατρικών της να φέρει στην Ελλάδα σημαντικές φίρμες της ένδυσης.
Το σκεπτικό ήταν πως οι καταναλωτικές συνήθειες των Ισπανών ταιριάζουν με εκείνες των Ελλήνων. Έτσι, αποφάσισε να «ταξιδέψει» μέχρι τη χώρα μας και το brand της women’secret, στην οποία ποντάρει πολλά.
H συγκεκριμένη αλυσίδα εγκαινίασε το πρώτο της κατάστημα στις 15 Oκτωβρίου σε χώρο του Athens Metro Mall, ενώ αναζητά και νέα εμπορικά σημεία.Το γεγονός δε, ότι η οικογένεια Kωνσταντίνου τα πρώτα καταστήματα των αλυσίδων που φέρνει στην ελληνική αγορά τα «τοποθετεί» στο εμπορικό της κέντρο «Athens Metro Mall» έχει αποδώσει καρπούς.
Και αυτό γιατί το mall παρά τις περιπέτειες που αντιμετώπισε μέχρι να λάβει τις απαιτούμενες άδειες για την κατασκευή του, σήμερα αποτελεί έναν βασικό εμπορικό πόλο έλξης στα Νότια προάστια και μάλιστα παρουσιάζει αυξημένη επισκεψιμότητα κατά 10%, κόντρα στις συνθήκες ύφεσης και κρίσης.