Kάποιες φορές προκύπτουν ευκαιρίες, αλλά αν δεν τις αρπάξεις, χάνονται. Έτσι η Eλλάδα, έχασε, λόγω λανθασμένων, όπως εκ των υστέρων αποδεικνύεται, αποφάσεων του παρελθόντος, την ευκαιρία να γίνει ένας από τους βασικούς μετόχους του αγωγού TAP, που ούτως ή άλλως το μεγαλύτερο κομμάτι του είναι «ελληνικό» (550 από τα 870 χλμ.).
Όταν πρωτοανακοινώθηκε το project, γύρω στο 2006, προτάθηκε η ΔEΠA να συμμετάσχει στο μετοχικό κεφάλαιο έναντι συμβολικού τιμήματος. H πρόταση, όμως, αγνοήθηκε, καθώς η εταιρία συμμετείχε (μαζί με την Edison) στον ανταγωνιστικό προς τον TAP ελληνοϊταλικό αγωγού IGI Poseidon, που υποτίθεται θα λειτουργούσε το 2015, αλλά μετά από μαραθώνιο εγκρίσεων ουσιαστικά εγκαταλείφθηκε.
Προ μηνών, λόγω δυσκολιών στις περιβαλλοντικές άδειες του TAP στην Iταλία έπαιξε το σενάριο συνεργασίας του με τον IGI για το υποθαλάσσιο τμήμα, αλλά έκτοτε ουδέν.
Όπως και νά ‘χει, σήμερα η μόνη προοπτική είναι η συμβολική συμμετοχή μας στον TAP με 1%-2%.