Η νέα χρονιά θα βρει τον όμιλο με 150 corners λιανικής σε κινεζικό έδαφος, μέσα από ένα δυναμικό δίκτυο franchise, ενώ παραμένει ο στόχος των 15 σημείων πώλησης της Links of London
Η διοίκηση του ομίλου Folli Follie, κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ενημέρωσης των αναλυτών για τα αποτελέσματα 9μήνου τρέχοντος έτους, έδωσε βαρύτητα στο κομμάτι της ανάπτυξης του δικτύου πωλήσεων σε Ευρώπη, Κίνα και Αυστραλία.
Πέρα από την αύξηση του κύκλου εργασιών και της λειτουργικής κερδοφορίας, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου κ. Κουτσολιούτσος αναφέρθηκε στη δημιουργία θετικών λειτουργικών ταμειακών ροών κατά 20 εκατ. ευρώ στο συγκεκριμένο διάστημα αλλά και στα υψηλά ταμειακά διαθέσιμα που στις 30/9/2014 διαμορφώθηκαν στα 300 εκατ. ευρώ περίπου.
Επενδύσεις 36 εκατ. ευρώ στο 9μηνο
Ο όμιλος προχώρησε στη διενέργεια επενδύσεων ύψους 36 εκατ. ευρώ, για την ίδρυση του νέου πολυκαταστήματος Attica, την προώθηση της φίρμας Juicy Couture στις ευρωπαϊκές Αγορές αλλά και την υποστήριξη των λιανικών δικτύων της Folli Follie, της Links of London αλλά και του νέου concept καταστημάτων ένδυσης με την επωνυμία Collective.
Πέρα από την ανάπτυξη του κλάδου κοσμημάτων, στα αποτελέσματα εννεαμήνου σημαντική ήταν η επίδοση στον τομέα χονδρικής και λιανικής ένδυσης. Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι πωλήσεις του κλάδου παρουσίασαν αύξηση κατά 16,2% σε ομοειδή βάση, ενώ στην Ελλάδα κατά το εννεάμηνο εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 19% με τα Βαλκάνια να ακολουθούν παρουσιάζοντας αύξηση κατά 11%. Στο δε γ’ τρίμηνο της χρήσης 2014, οι πωλήσεις του κλάδου παρουσίασαν αύξηση κατά 43,4%.
Σε ό,τι αφορά την επέκταση των δικτύων Folli Follie και Links of London, ο όμιλος ετοιμάζεται να κλείσει τη χρήση με δίκτυο 150 καταστημάτων FF στην Κίνα, τα μισά εκ των οποίων δημιουργήθηκαν μέσω συμβάσεων franchise.
Σκοπεύει δε να συνεχίσει την επέκταση του δικτύου στη χώρα, εκτιμώντας ότι υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης, αλλά και να υποστηρίξει την διείσδυση της Links of London με τη δημιουργία 15 σημείων μέσα στο 2015.
Επίσης ο όμιλος εξετάζει την πιθανότητα διείσδυσης στην αγορά της Αυστραλίας, ενώ ακολουθεί το πλάνο ανάπτυξης χονδρικής διανομής της φίρμας Juicy Couture στην Ευρώπη.