Στα 906 πλέον τα καταστήματα της Μαρινόπουλος Α.Ε..
Ο κλάδος του λιανεμπορίου τροφίμων βρίσκεται αυτή την περίοδο στο προσκήνιο, καθώς τα μεγάλα deals διαδέχονται το ένα το άλλο. Οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν μπει στην κούρσα εξαγωρών και αλλάζουν εκ θεμελίων τον χάρτη.
Όπως είχε ήδη γράψει η Dealnews.gr, η μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος βρισκόταν ένα βήμα στην απόκτηση της Πελοπννησιακής αλυσίδας Κρόνος. (Διαβάστε επίσης: Η Μαρινόπουλος «πλευρίζει» τα σούπερ μάρκετ Κρόνος)
Σήμερα ανακοινώθηκαν οι υπογραφές για την αγορά του 100% της εταιρείας «ΚΡΟΝΟΣ ΝΙΚ. ΚΑΡΑΚΙΤΣΟΣ ΑΕΒΕ» από την Μαρινόπουλος Α.Ε.(Διαβάστε επίσης: Aλλάζει ο χάρτης στο λιανεμπόριο)
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση η συμφωνία αφορά στο σύνολο του δικτύου των 18 καταστημάτων της «ΚΡΟΝΟΣ» στο Νομό Αχαΐας, ενώ υπεγράφη στο πλαίσιο της στρατηγικής που ακολουθεί η Μαρινόπουλος Α.Ε. για την ενδυνάμωση της παρουσίας της στη λιανική και την ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στην αγορά.
Τα 18 καταστήματα της «ΚΡΟΝΟΣ» μετονομάζονται άμεσα σε Carrefour Μαρινόπουλος και Carrefour Express και θα τροφοδοτούνται με νέα γκάμα προϊόντων, στα οποία θα περιλαμβάνονται και τα προϊόντα με σήμα «Carrefour». Παράλληλα οι πελάτες των καταστημάτων της αλυσίδας, θα συνεχίσουν να βρίσκουν τα παραδοσιακά προϊόντα της Αχαϊκής τυροκομικής εταιρείας «ΧΕΛΜΟΣ», καθώς και όλα τα τοπικά προϊόντα από τις γύρω περιοχές, ενισχύοντας την τοπική οικονομία και παραγωγή και συνεισφέροντας στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας.
Με τη νέα συμφωνία εξαγοράς, το δίκτυο της Μαρινόπουλος Α.Ε., θα αριθμεί σε σύνολο 906 σημεία πώλησης, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση του ως το μεγαλύτερο σε έκταση δίκτυο λιανικής στη χώρα, αλλά και την παρουσία του στη Νότια Ελλάδα και ειδικότερα στην περιοχή της Αχαΐας όπου η «ΚΡΟΝΟΣ» κατέχει πολύ υψηλά μερίδια αγοράς.
Σημειώνεται ότι, η ολοκλήρωση της συμφωνίας εξαγοράς τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Μαρινόπουλος, κ. Jerome Loubere, σχολιάζοντας τη νέα εξαγορά της αλυσίδας, τόνισε ότι «η Μαρινόπουλος Α.Ε., πιστή στη στρατηγική της, θα επιταχύνει την πολιτική επέκτασης του δικτύου της, ενισχύοντας το προβάδισμα που ήδη διαθέτει έναντι του ανταγωνισμού. Πλέον, με την ενσωμάτωση της «ΚΡΟΝΟΣ» στο δίκτυο της εταιρείας, υπερκαλύπτεται ο στόχος του 2014 για πωλήσεις υψηλότερες των 2 δισ. ευρώ» πρόσθεσε ο κ. Loubere, εκτιμώντας ότι και το 2015 θα αποτελέσει για την αλυσίδα χρονιά ταχύτατης ανάπτυξης.