Η Sony τερμάτισε το 10ετές πλάνο χορηγίας της FIFA που έφερε το λογότυπο και το όνομα του PlayStation brand στα γήπεδα των δύο τελευταίων Παγκοσμίων Κυπέλλων ποδοσφαίρου.
Η ιαπωνική εταιρεία σημείωσε πως η εξέλιξη αυτή έχει να κάνει με τα συνεχώς αυξανόμενα κόστη χορηγίας, ωστόσο φαίνεται πως στην εξέλιξη έχει παίξει βασικό ρόλο η υπόθεση δωροδοκίας που έχει ξεσπάσει σχετικά με τις ψηφοφορίες για τους επόμενους διοργανωτές που αποφασίστηκε να είναι η Ρωσία (2018) και το Κατάρ (2022). Το κόστος της χορηγίας της Sony έφτανε (σύμφωνα με το Nikkei) στα 277 εκατομμύρια δολάρια.
Οι πρώτες φήμες λένε ότι η Samsung θα είναι η εταιρεία που θα πάρει τη θέση της ιαπωνικής εταιρείας στις διαφημιστικές πινακίδες των επόμενων Παγκοσμίων Κυπέλλων.