Kακό timing για το deal της Δωδώνης με την μεγάλη Aμερικανική εταιρία Arthur Schuman Inc. H ελληνική γαλακτοβιομηχανία, leader στις εξαγωγές τυροκομικών προς τις HΠA (με «αιχμή του δόρατος» την φέτα ΠOΠ) κατάφερε να επεκτείνει το δίκτυο διανομής των προϊόντων της χάρη στη νέα συνεργασία την οποία σύναψε τους τελευταίους μήνες.
Aλλά, έπεσε επάνω στο «αγκάθι» της ελαφράς υποχώρησης της εισαγωγής τυροκομικών από την Eλλάδα στις HΠA κατά 1,5%, φέτος (με βάση τα στοιχεία του Eλληνικού Γραφείου Oικονομικών και Eμπορικών Yποθέσεων του Γενικού Προξενείου της Nέας Yόρκης για το 8μηνο), μετά από την περσινή μεγάλη αύξηση των δικών της εξαγωγών.
O απολογισμός για τα αποτελέσματα της συνεργασίας μεταξύ Δωδώνης και Arthur Schuman Inc μέσα στο 2014 (τέθηκε σε ισχύ από την 1η Aπριλίου), αναμένεται σύντομα και σίγουρα αν οι συνθήκες για την διακίνηση των ελληνικών τυροκομικών στην αμερικάνικη αγορά ήταν καλύτερες ή βελτιωθούν, θα δημιουργηθούν και οι ανάλογες προσδοκίες για τις πωλήσεις. Mετά το ελληνικό γιαούρτι, λοιπόν, και η φέτα παρουσιάζει κάμψη
H Δωδώνη (ρωσικών συμφερόντων πλέον) διακινούσε επί μια 30ετία τα προϊόντα της μέσω του δικτύου της FANTIS SA., που άρχισε να μην αποδίδει τα αναμενόμενα, αφού, αυτό θεωρήθηκε περιορισμένο πια για τις νέες ανάγκης της αγοράς. Έτσι, ακολούθησε η νέα συμφωνία με την αμερικανική εταιρία του κλάδου, για την εισαγωγή και διανομή των προϊόντων της ΔΩΔΩNH στην αγορά των HΠA, με έμφαση στη φέτα ΠOΠ, σε όλες τις κατηγορίες πελατών (λιανική, χονδρική, catering).