Το όριο των 45 εκατ. κοχ ξεπέρασε, κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου, η χωρητικότητα του υπό ελληνική σημαία στόλου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, στο τέλος Οκτωβρίου 2014 στο ελληνικό νηολόγιο ήταν εγγεγραμμένα 1.866 πλοία και συνολικής χωρητικότητας 45.000.131 κόρων. Όπως αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας Ναυτεμπορική, τον Οκτώβριο του 2013 ο στόλος αριθμούσε 1.907 πλοία χωρητικότητας 44,35 εκατ. κοχ.
Η αύξηση της χωρητικότητας που καταγράφεται στον υπό ελληνική σημαία στόλο οφείλεται στη διαρκή ενδυνάμωση του ελληνικού νηολογίου με πλοία άνω των 20.000 κοχ. Ειδικότερα τον Οκτώβριο του 2014 ο ελληνικός στόλος είχε 667 πλοία άνω των 20.000 κοχ, με χωρητικότητα 43,2 εκατ. κόρων. Τον Οκτώβριο του 2013 στην κατηγορία αυτή βρίσκονταν 658 πλοία 42,4 εκατ. κοχ.
Αντίθετα με τη χωρητικότητα, αλλά με τους ίδιους ρυθμούς, μειώνεται ο αριθμός του συνόλου των πλοίων του ελληνικού νηολογίου. Οι «απώλειες» αφορούν κυρίως τη χωρητικότητα των πλοίων μέχρι 3.000 κοχ. Αφού τον φετινό Οκτώβριο αριθμούσαν 1.063 με τη χωρητικότητά τους να φτάνει τους 606.000 κοχ, ενώ τον αντίστοιχο μήνα του 2013 ήταν 1.108 χωρητικότητας 630.000 κοχ.
Οσον αφορά τη διάταξη του στόλου ανά τύπο πλοίου, τη «μερίδα του λέοντος» έχουν τα δεξαμενόπλοια τα οποία αριθμούν 524 με χωρητικότητα 27,11 εκατ. κοχ. Ακολουθούν τα φορτηγά πλοία που είναι 507 με χωρητικότητα 16,45 εκατ. κοχ και τα επιβατηγά με 605 πλοία χωρητικότητας 1,36 εκατ. κοχ. Καταγράφονται επίσης και 230 πλοία διάφορων τύπων χωρητικότητας 67.837 κοχ.
Τα υπό ελληνική σημαία πλοία διατηρούν σε χαμηλά επίπεδα και το ηλικιακό προφίλ του στόλου, αφού τα 36,3 εκατ. κοχ από τα 45 εκατ. της συνολικής χωρητικότητας αντιπροσωπεύουν πλοία κάτω των 15 ετών.