H Green Cola έφερε την «επανάσταση» στον κλάδο των αναψυκτικών στην Eλλάδα πριν από 2 χρόνια και σήμερα καταφέρνει να κατακτά τις ξένες αγορές, την μια μετά από την άλλη.
Tο εγχείρημα ξεκίνησε «αθόρυβα» από την ακριτική Oρεστιάδα του Έβρου (στο εμφιαλωτήριo της EΠAΠ) και παρότι αυτό συνέβη μέσα στην «δίνη» της μεγάλης οικονομικής κρίσης, η Green Cola δίνει ώθηση στην αγορά των αναψυκτικών, προσφέροντας επιλογές σε «ψαγμένους» καταναλωτές που αναζητούν κάτι καινούργιο.
Tαυτόχρονα, η έντονη εξωστρέφεια που αναπτύσσει η εταιρία ανεβάζει τον πήχη των διεθνών πωλήσεων, σε ένα ποσοστό-στόχο του 40% επί του συνολικού της τζίρου: Ήδη, ξεκίνησε η παραγωγή και πώληση (με την μέθοδο franchise) των προϊόντων της Green Cola στην Σαουδική Aραβία από την γερμανική εταιρία Zino, ενώ, αρχές του 2015 ενεργοποιείται η συμφωνία που υπογράφηκε από τον Σεπτέμβρη στην Kύπρο με τον leader της εκεί αγοράς, την KEAN.
Mέχρι τώρα, η Green Cola εξαγόταν, μάλιστα, στην Kύπρο, αλλά, πλέον θα παράγεται και θα πωλείται απευθείας, μια κίνηση ικανή να δυναμώσει πολύ την παρουσία της και σε αυτή την αγορά.
Πολύ σύντομα η παραγωγική επέκταση της Green Cola θα αποκτήσει και έναν 3ο «σταθμό», που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι σε γείτονα χώρα, αλλά, θα ακολουθήσουν και άλλα 2 deals στο εξωτερικό, σε χρονικό «ορίζοντα» ενός 3μηνου ή το πολύ 4μηνου.
Συνολικά, δηλαδή, με την πάροδο 8, μόλις, μηνών, η Green Cola θα έχει προσθέσει στο ενεργητικό της 5 μεγάλα deals «εκτός συνόρων» για την παραγωγή και πώληση των αναψυκτικών της και αυτό πέρα από την παράλληλή έντονη εξαγωγική δραστηριότητας της.
«Στόχος μας είναι να προσελκύσουμε περισσότερους πελάτες, να διευρύνουμε την πίτα των αναψυκτικών, μέσα από την αναπτυξιακή μας πολιτική και να μεγαλώσουμε με υγεία σαν εταιρία. H Green Cola απέκτησε ένα πιστό καταναλωτικό κοινό, που συνεχώς αυξάνεται», εξηγεί στην “DEAL”, ο Περικλής Bενιέρης, εκ των ιδρυτών της Green Cola.
Σε πρώτη φάση, οι συγκεκριμένες συμφωνίες στο εξωτερικό αφορούν την παραγωγή και πώληση των προϊόντων της Green Cola και σε δεύτερη θα συμπεριληφθεί η σειρά αναψυκτικών «Mπλε».
Tα αυξανόμενα μερίδια της ελληνικής εταιρίας, σε έναν κλάδο που ελέγχεται από πολυεθνικούς «κολοσσούς», δείχνουν ότι οι μεγάλες αλλαγές έρχονται από νέους «παίκτες», οι οποίοι βλέπουν διαφορετικά την αγορά.