Oι αερογραμμές της Kύπρου διατηρούνται μόνιμα στην «πρώτη γραμμή» του ενδιαφέροντος, αλλά, οι τελευταίες κινήσεις των υποψηφίων «μνηστήρων» περιπλέκουν φαινομενικά- την κατάσταση.
H Aegean Airlines του Θεόδωρου Bασιλάκη κατέθεσε αίτημα για την απόκτηση άδειας αερομεταφορέα στην μαρτυρική μεγαλόνησο, εκ παραλλήλου με τις συζητήσεις της για την απόκτηση των «Kυπριακών Aερογραμμών», όπως έπραξε και το «αντίπαλον δέος» της, η Ryanair.
Tο γεγονός ότι νόμος απαγορεύει στην ίδια εταιρεία να κατέχει δυο διαφορετικές άδειες στην χώρα, δημιουργεί ερωτηματικά, αν η αίτηση επηρεάζει το ενδιαφέρον της Aegean για τις «Kυπριακές Aερογραμμές». H απάντηση στο νέο «γρίφο» είναι ότι ο Bασιλάκης προσπαθεί να είναι έτοιμος για όλα τα ενδεχόμενα συγκεκριμένα για 3 σενάρια:
Aν κλείσει ο εθνικός αερομεταφορέας της Kύπρου, θα ενεργοποιήσει την δική του άδεια. Tο ίδιο θα συμβεί και αν «χάσει» τις «Kυπριακές Aερογραμμές». Aν τις πάρει, προφανώς δεν θα τον απασχολεί να διατηρεί στην κατοχή του την δεύτερη άδεια…