Κατά 2,8% σε επίπεδο δ’ τριμήνου και 3,2% σε επίπεδο έτους (2014) αυξήθηκαν τα έσοδα του βελγικού ομίλου Delhaize στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης στην οποία εκτός των αγορών της Ρουμανίας και της Σερβίας περιλαμβάνεται και η Ελληνική αγορά, όπου ο όμιλος έχει παρουσία μέσω της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Ο βελγικός όμιλος ανακοίνωσε ότι το τέταρτο τρίμηνο του 2014, τα έσοδα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 2,8% (+4% στις ίδιες συναλλαγματικές ισοτιμίες) στα 832 εκατ. ευρώ, αν και σε συγκρίσιμο αριθμό καταστημάτων, κατεγράφη πτώση 2,2% η οποία αποδίδεται στο δύσκολο καταναλωτικό περιβάλλον σε Ελλάδα και Σερβία.
Για το σύνολο του 2014, τα έσοδα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 3,2% στα 3,1 δισ. ευρώ (+ 4,3% σε ίδιες συναλλαγματικές ισοτιμίες), κυρίως ως αποτέλεσμα της επέκτασης του δικτύου στην Ελλάδα και στη Ρουμανία.
Πάντως και σε επίπεδο έτους, κατεγράφη πτώση 1% σε επίπεδο συγκρίσιμου αριθμού καταστημάτων.
Σημειώνεται ότι στο τέλος του 2014 ο όμιλος αριθμούσε 308 καταστήματα στην Ελλάδα, έναντι 281 καταστημάτων στο τέλος του 2013, ενώ στη Ρουμανία, το δίκτυο καταστημάτων στις 31/12/2014 αριθμούσε 410 σημεία, από 296 σημεία στο τέλος του 2013.
Ο όμιλος Delhaize ανακοίνωσε χθες για τη χρήση του 2014 συνολικές πωλήσεις 21,4 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 3,7% και οργανική ανάπτυξη +2,6%. Η πορεία του τζίρου της επηρεάσθηκε από την άνοδο 6,6% των πωλήσεων του στις ΗΠΑ, τη μείωση 3% των πωλήσεων του στο Βέλγιο και την αύξηση κατά 3,2% των εσόδων του σε Ελλάδα και Ρουμανία, που αντισταθμίστηκε εν μέρει, από τις μειωμένες πωλήσεις στη Σερβία.