Ο «πόλεμος» που κήρυξαν οι αρτοποιοί στον αρτοβιομήχανο Μανώλη Καραμολέγκο με αφορμή την διαφήμιση του νέου προϊόντος με την ονομασία «αργοψημένο» ήταν μικρής διάρκειας.
Και αυτό, διότι η Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας δικαίωσε την προσφυγή τους περί παραπλανητικού τηλεοπτικού «σποτ» που εξομοίωνε το τυποποιημένο ψωμί με το φρέσκο και ζήτησε την τροποποίηση του.
Βέβαιο είναι ότι ο Καραμολέγκος συνεχίζει την προσπάθεια του (με «αιχμή» και το νέο προϊόν) για την αύξηση των μεριδίων του στην αγορά, «απέναντι» στην Elbisco (με το brand Κρις Κρις) και την Παπαδοπούλου (Χωριανό, Γεύση2).
Άλλωστε, ο leader του τυποποιημένου ψωμιού κέρδισε μεγαλύτερα μερίδια από τους ανταγωνιστές του το 2014 στηριζόμενος στο λανσάρισμα νέων brands (Φωλιές, «Δέκα» κ.α.), σε συνδυασμό με την πτώση των private labels.
Μια απόπειρα η οποία είχε στόχο -έμμεσα- και την «πίτα» του φρέσκου ψωμιού των παραδοσιακών φούρνων, όπου επίσης δραστηριοποιείται ο ίδιος με την «αλυσίδα» Απολλώνιο…