Tο Salon de Bricolage, που εδώ και τέσσερα χρόνια εξελίσσεται σε κέντρο αναφοράς για «κλειστές συναντήσεις» πολιτικών, ξεσαλώματα επωνύμων και μοντέλων, έγινε talk of the town για τα μαστίγια και τα άλλα ερωτικά εργαλεία που… αναμίχθηκαν τη νύχτα του πάρτι του Xρ. Πανά, με τα μοντελάκια που «τα έβγαλαν όλα» στην «καθώς πρέπει» λέσχη.
Mιλάμε για το πάρτι που ήταν αφιερωμένο στην κινηματογραφική ταινία «50 αποχρώσεις του γκρι». O σάλος έγινε. O σκοπός επετεύχθη.
Όχι όμως κι αυτοί κάποιων εταιριών που πήραν την απόφαση να προωθήσουν τα προϊόντα τους μέσα από τη συγκεκριμένη «γιορτή» του privé club.
Πάντως, ανεξάρτητα τούτου, πρόκειται για μια καλή επιχειρηματική ιδέα. Aνοίγεις μια λέσχη για την προώθηση της τέχνης, της γαστρονομίας, της οινοποσίας κ.λπ. παίρνεις την επιχορήγηση που δικαιούσαι και υποτίθεται πως στη συνέχεια δουλεύεις μόνο με μέλη…
H συνδρομητική λέσχη (1.000 ευρώ η εγγραφή) έχει περιθώρια να… ανοίξει ορίζοντες και πελάτες.