Η Lancia επαναφέρει τη Thema, γυρνώντας στις λιμουζίνες.
Η νέα Thema συνδυάζει τα καλύτερα από δύο κόσμους: το μέγεθος, την άνεση και την επιβλητική παρουσία στο δρόμο, που αποτελούν τυπικά αμερικανικά χαρακτηριστικά, με την πολυτέλεια, την κορυφαία ηχομόνωση μιας μεγάλης Lancia και την προσοχή στη λεπτομέρεια, καθώς και το πολυτελές ιταλικό design, που εγγυάται το όνομα Lancia.
Κάνοντας την πρώτη της επίσημη εμφάνιση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η νέα Lancia Τhema δηλώνει έτοιμη να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στη θρυλική ιστορία της ιταλικής φίρμας. Το νέο μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς βασίστηκε στο νέο Chrysler 300 και είναι έτοιμο, όπως η πρώτη Thema πίσω στο 1984, να αποτελέσει μια πραγματική εναλλακτική επιλογή στη μάχη της δυσκολότερης, αλλά και με το μεγαλύτερο πρεστίζ, κατηγορίας. Για να το πετύχει αυτό, η νέα Thema συνδυάζει τα καλύτερα από δύο κόσμους: το μέγεθος, την άνεση και την επιβλητική παρουσία στο δρόμο, που αποτελούν τυπικά αμερικανικά χαρακτηριστικά, με την πολυτέλεια των Poltrona Frau δερμάτινων εσωτερικών, την κορυφαία ηχομόνωση μιας μεγάλης Lancia και την προσοχή στη λεπτομέρεια και το πολυτελές ιταλικό design, που εγγυάται το όνομα Lancia.
Αμερικάνικες διαστάσεις με ιταλικό στυλ
Με μήκος 5.084 χλστ., πλάτος 1.891 χλστ., ύψος 1.507 χλστ. και μεταξόνιο 3.051 χλστ., η νέα Lancia Thema ξεχωρίζει στην κατηγορία των πολυτελών μπερλινών, χάρη στο χαρακτηριστικό σχεδιασμό της. Στο μπροστινό μέρος, η γρίλια συνδυάζει το λογότυπο της Lancia με τις οριζόντιες χρωμιωμένες μπάρες, που εκφράζουν κύρος και πολυτέλεια βρισκόμενες σε αρμονία με το επίσης χρωμιωμένο πλαίσιο, από το οποίο περιβάλλονται. Η συνολική μπροστινή εικόνα ενισχύεται από δύο πρωτοποριακούς προβολείς, δίπλα στους οποίους δεσπόζουν τα φώτα ημέρας LED σε σχήμα οριζοντιωμένου «Π», προσδίδοντας στη Thema εντυπωσιακή εικόνα και παρουσία στο δρόμο.
Το προφίλ της νέας Thema θυμίζει έντονα τις «τετραγωνισμένες» αναλογίες της προκατόχου της με την προσθήκη πολυτελών φινιρισμάτων χρωμίου, που προσφέρουν ιδιαίτερα στο συνολικό στυλ. Το δυναμικό εμπρός μέρος «ενώνεται» ιδανικά με τις γραμμές της οροφής με συνέχεια στο πίσω μέρος, που χαρακτηρίζεται από τα «παραλληλόγραμμα» φώτα της Thema. Η γωνία του παρμπρίζ είναι μελετημένη, ώστε να εξασφαλίζει κορυφαία αεροδυναμική, ενώ οι λεπτές κολώνες του αμαξώματος προσφέρουν εξαιρετική περιφερειακή ορατότητα στον οδηγό της.
Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από το ενσωματωμένο σπόιλερ κάτω από το οποίο βρίσκεται το λογότυπο της Lancia, τις διπλές χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης, τη διακοσμητική λωρίδα χρωμίου που «υπογραμμίζει» την κλάση και το κύρος της νέας ναυαρχίδας της Lancia, αλλά φυσικά και από τα χαρακτηριστικά LED φώτα, ένα στοιχείο ασφάλειας, design και πολυτέλειας, που χαρακτηρίζει πλέον όλες τις σύγχρονες Lancia.
Επιτομή πολυτέλειας και άνεσης
Η νέα Thema συνδυάζει τα κορυφαία στάνταρ της κατηγορίας με απαράμιλλη άνεση και πολυτέλεια, που ανέκαθεν ξεχώριζαν μια Lancia από τους ανταγωνιστές της. Το μοναδικού στυλ εσωτερικό προσφέρει στους επιβάτες κορυφαία άνεση, με μαλακά στην αφή υλικά, πολυτελή διάκοσμο με προαιρετικά θερμαινόμενα καθίσματα με δέρμα Nappa, ταμπλώ ντυμένο με δέρμα Poltrona Frau , καθώς και επενδύσεις πραγματικού ξύλου στην κεντρική κονσόλα, στις πόρτες και στο τιμόνι. Επιπλέον, το ταμπλώ προσφέρει τρισδιάστατη αίσθηση, που ενισχύεται από το διακριτικό φινίρισμα χρωμίου και τον πρωτοποριακό σχεδιασμό του πίνακα οργάνων με χαρακτηριστικό μπλε φωτισμό («Sapphire Blue»). Ο ίδιος φωτισμός χρησιμοποιείται και στα LED της καμπίνας επιβατών, οι οποίοι απολαμβάνουν νέας σχεδίασης καθίσματα με ανάρτηση ελατηρίων (σε σχήμα S) με τα μπροστινά να προσφέρουν οσφυϊκή ρύθμιση 4 κατευθύνσεων με μεταβλητή ένταση.
Η νέα Τhema προσφέρει την κορυφαία ηχομόνωση στην κατηγορία, χάρη στην παρουσία κάτω από το πάτωμα δύο «πινάκων» από συνθετικά υλικά, στα πολλαπλής επίστρωσης παράθυρα και παρμπρίζ, καθώς και στα ηχοαπορροφητικά υλικά στην καμπίνα των επιβατών και στους θόλους των τροχών.
Επιπλέον, διάφορα μηχανικά μέρη σχεδιάστηκαν ειδικά για την Thema, με σκοπό να εξασφαλίσουν τα καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά και κορυφαία οδηγική απόλαυση σε όλα τα είδη δρόμων και καιρικών συνθηκών. Ειδικότερα, η πρωτοποριακή εμπρός και πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων διαθέτει διάταξη ψαλιδιών τέτοια, που στις στροφές διατηρεί κάθετους τους τροχούς στο δρόμο, εξασφαλίζοντας κορυφαία πρόσφυση. Τα αμορτισέρ επίσης έχουν εξελιχθεί, για να αποσβένουν ιδανικά κάθε ανωμαλία με τελικό αποτέλεσμα την εξαιρετικά ήσυχη καμπίνα επιβατών και την ιδανική ποιότητα κύλισης.
Δυνατοί κινητήρες
Ο βενζινοκινητήρας της Thema είναι ο νέος κινητήρας V6 του Chrysler Group με την ονομασία Pentastar, που πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 και αποδίδει χάρη στην κορυφαία του τεχνολογία 292 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 353 Nm στις 4.800 σ.α.λ.. Χάρη και στο hi-tech 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, η νέα Thema επιτυγχάνει 230 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,2 δλ. Την ίδια στιγμή, οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 199 γρ./χλμ, ενώ η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 8,3 λτ./100 χλμ.
Οι δύο κινητήρες πετρελαίου, που επίσης πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5, προέρχονται από την ιταλική εταιρεία VM, πρωτοπόρο στην εξέλιξη κινητήρων πετρελαίου υψηλών επιδόσεων. Εξακύλινδροι, με διάταξη V (V6) και χωρητικότητα 3,0 λτ., αποδίδουν 190 και 224 ίππους και συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων. Ειδικά, η έκδοση με τους 224 ίππους αποδίδει 550 Nm ροπής από 1600 έως 2800 σ.α.λ., παρέχοντας αδιάλειπτη ισχύ κίνησης στο κομψό αμάξωμα της νέας Thema.
Τεχνολογία άνεσης
Η νέα Thema διαθέτει το πρωτοποριακό σύστημα ψυχαγωγίας και πληροφοριών Uconnect®, καθώς και κορυφαία τεχνολογία για την άνεση και την ψυχαγωγία των επιβατών. Από το σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής και τον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό ως τη δυνατότητα εξατομίκευσης των ίδιων του των λειτουργιών, το στάνταρ σύστημα Uconnect® Touch προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους επιβάτες με μεγάλη και εύκολη στη χρήση οθόνη αφής 8,4” και δυνατότητα στους χρήστες να συνδέονται και να ελέγχουν περιφερειακές συσκευές (κινητά τηλέφωνα ή MP3 players). Στο επίπεδο εξοπλισμού Platinum, η Lancia Thema προσφέρει στάνταρ το αποκλειστικό σύστημα πλοήγησης Garmin με υπηρεσίες TMC Premium*, καθώς και ηχοσύστημα με 9 ηχεία, subwoofer και ενισχυτή 506 Watt.
*αναλόγως της χώρας
Κορυφαία ασφάλεια
Η νέα Lancia Thema προσφέρει περισσότερα από 70 προηγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένων του Keyless Enter-N-Go (σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί) και του συστήματος ελέγχου ευστάθειας ESC – σύστημα, που ενσωματώνει τα υποσυστήματα Ready Alert Braking και Rain Brake Support και ενισχύουν ακόμα περισσότερο τα κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά της Thema. Παράλληλα, το σύστημα Active Pedestrian Protection εξασφαλίζει τους πεζούς σε περίπτωση ατυχήματος, ενώ για την διασφάλιση της άριστης ορατότητας τη νύχτα ή σε συνθήκες μειωμένου φωτισμού, η Lancia Thema διαθέτει ως στάνταρ αυτοπροσαρμοζόμενους προβολείς με τεχνολογία Xenon Smartbeam™. Προαιρετικά προσφέρονται συστήματα όπως, Adaptive Cruise Control (ACC – προσαρμοζόμενος αυτόματος πιλότος), Forward Collision Warning (FCS – σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης), Blind Spot Detection (σύστημα ελέγχου νεκρών σημείων), Cross Path Detection (για τον εντοπισμό κινούμενων οχημάτων σε οπισθοπορεία) και Parkview Rear Back-Up Camera (κάμερα οπισθοπορείας ενσωματωμένη στο ταμπλώ). Η εμπορική καριέρα της νέας Lancia Thema στην ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά θα αρχίσει τον ερχόμενο Οκτώβριο.
ΣΤΗΛΗ
-Με αφορμή το ειδικό βραβείο «Φιλικότητα προς το περιβάλλον» που απονεμήθηκε στον όμιλο Fiat Group, ο Enrico Atanasio, Διευθύνων Σύμβουλος της FIAT Group Automobiles Hellas, είπε: «Η Fiat Group Automobiles είναι η πιο φιλική προς το περιβάλλον αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη, η οποία στηρίζει την οικολογική στρατηγική της σε τρεις άξονες: στην εξέλιξη νέων κινητήρων βενζίνης και ντίζελ, τα εναλλακτικά καύσιμα και την ευαισθητοποίηση των πελατών προτρέποντας τους να οδηγούν πιο οικολογικά και κατά συνέπεια πιο οικονομικά».
-Έχεις Audi; Γρήγορα στο συνεργείο! Η Kosmocar Α.Ε, επίσημoς εισαγωγέας και διανομέας των αυτοκινήτων Audi και VW πραγματοποιεί μέχρι τις 30/4/2011 δωρεάν ελέγχους όλων των συστημάτων που μπορούν να επηρεάσουν την κατανάλωση καυσίμου στο πλαίσιο αντίστοιχης εκστρατείας η οποία αποσκοπεί στην διασφάλιση της σωστής, και κατ’ επέκταση, πιο φειδωλής σε καύσιμο, λειτουργίας των αυτοκινήτων με τα διακριτικά των Audi και VW.
-Η εταιρεία “Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ”, αποκλειστικός διανομέας των αυτοκινήτων Nissan στην Ελλάδα, εξακολουθεί να προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις μέσω του προγράμματος της “Χρυσής Επιταγής” στους πελάτες που θα παραγγείλουν αυτοκίνητο μέχρι τις 31 Μαρτίου 2011.Επιπρόσθετα στην περίπτωση όπου η αγορά του νέου αυτοκινήτου Nissan συνδυαστεί με την κρατική απόσυρση, οι πελάτες Nissan κατοχυρώνουν και τις μειώσεις του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης που ισχύουν για κάθε τύπο αυτοκινήτου.
-Μεγάλο το χρέος του Άρη Βωβού που φέτος έχει πάρει στους «ώμους» του το βάρος του Ράλι Ακρόπολις. Το «εθνικό Ράλι της Ελλάδας» είναι ένας από τους 13 αγώνες που περιλαμβάνονται στο πρώτο προτεινόμενο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2012. Το πρόγραμμα των ράλι του 2012 συζητείται μεταξύ της FIA, της North One Sport, των οργανωτών των αγώνων και των εργοστασιακών ομάδων, Citroen και Ford. Τον Ιούνιο του 2011 αναμένεται να υπάρξουν οι πρώτες σαφείς αποφάσεις και να δημοσιευθούν οι ημερομηνίες.
ΛΕΖΑΝΤΕΣ
F1: «Χτυπάει» στις λιμουζίνες η Lancia, με τη νέα Thema.
F2: Με τις ρίζες του στο 1984, το μοντέλο επανέρχεται, έχοντας κοινό στοιχείο με το τότε, τις γωνίες, αλλά και την πολυτέλεια.
F3,4: Το εσωτερικό, αν εξαιρέσει κανείς την τεχνολογία και την πολυτέλεια είναι «σήμα κατατεθέν» Lancia, ενώ ότι πρόκειται για μοντέλο της ιταλικής φίρμας το δηλώνει με σαφήνεια και η εμπρός μάσκα. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το πίσω μέρος δεν είναι εντυπωσιακό.
F5: Από τη συνεργασία με την Chrysler, η Lancia πήρε την πρώτη της καλή ιδέα.