Ο leader αναψυκτικών από πλευράς ελληνικών εταιριών, η Λουξ, προσπαθεί να καλύψει τα «τρωτά» σημεία της στην εγχώρια αγορά, στις περιοχές δηλαδή όπου τα μερίδια της παραμένουν μονοψήφια και κατατάσσεται μεταξύ 3ης και 4ης θέσης.. Πού και πώς, αλλά και με ποιον στόχο; Στο «πού» η απάντηση είναι στην Βόρεια Ελλάδα, στα νησιά του Αιγαίου και στην Κρήτη.
Στο «πώς», ο τρόπος είναι το λανσάρισμα των νέων ολιγοθερμικών προϊόντων της Πατραϊκής βιομηχανίας, της οικογενείας Μαρλαφέκα, προς τα τέλη Μαρτίου, με μια «επιθετική» εμπορική πολιτική για την προώθηση τους, που φυσικά αφορά το σύνολο της δραστηριότητας της.
Ωστόσο, η διοίκηση πιστεύει, σύμφωνα με πληροφορίες της «DEAL», πως η νέα σειρά αναψυκτικών της Λουξ θα ενισχύσει την παρουσία της στην Βόρεια Ελλάδα, στα νησιά του Αιγαίου και στην Κρήτη, με στόχο την κατάκτηση ενός μεριδίου όχι απλά διψήφιου, στις συγκεκριμένες περιοχές, αλλά, ακόμα και στο 20%, σε «βάθος» ενός εύλογου χρονικού διαστήματος, μέσα στο 2015!
Η θέση που εκφράζεται από την Λουξ (ως προς τα χρονοδιαγράμματα της «αντεπίθεσης» της στις τοπικές αγορές της χώρας όπου υστερεί έναντι των ανταγωνιστών της), δείχνει ότι οι επόμενοι μήνες, συμπεριλαμβανομένης της θερινής σεζόν, θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη «μάχη» για τα μερίδια μιας «πίτας» εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ…
Ο ανταγωνισμός κορυφώνεται τα τελευταία ένα, δυο χρόνια με την είσοδο νέων «παικτών» στην αγορά των αναψυκτικών και οι «παλιοί» φαίνεται ότι προσπαθούν να «λάβουν τα μέτρα τους».