Σήμερα, τελευταία μέρα των δοκιμών στη Βαρκελώνη, τέσσερις ομάδες από τις εννιά κατάφεραν να συμπληρώσουν τριψήφιο αριθμό γύρων σημειώστε πως ένας αγώνας στη πίστα αυτή διαρκεί 66 γύρους.
Στη McLaren προχωρώντας σ’ ένα τυπικό έλεγχο συστημάτων εντόπισαν έναν αισθητήρα που δεν λειτουργούσε και αποφάσισαν να τον αντικαταστήσουν. Για να γίνει αυτό έπρεπε ν’ αφαιρεθεί η μονάδα ισχύος από το μονοθέσιο και έτσι το πρωινό πέρασε χωρίς δράση για τη Βρετανική ομάδα. Το απόγευμα επίσης δεν ήταν ανέφελο για την ομάδα που περιορίστηκε σε 29 γύρους στο σύνολο.
Ο Ρικιάρντο με τη Red Bull επίσης δεν μπόρεσε να κάνει όσους γύρους θα ήθελε καθώς το πρωί ένα πρόβλημα στο ERS περιόρισε την δραστηριότητά του στην πίστα. Το απόγευμα πάντως κατάφερε να συμπληρώσει 72 γύρους. Οι κορυφαίοι χρόνοι της ημέρας για τους τρεις πρώτους πιλότους σημειώθηκαν με τη πολύ μαλακή γόμα λίγο πριν την μεσημεριανή ανάπαυλα. Στη Mercedes επικεντρώθηκαν σήμερα σε μεγάλα μέρη με χρήση μέσης και σκληρής γόμας οπότε και ο Ρόσμπεργκ έμεινε μακριά από την κορυφή των χρόνων την ώρα που ο Λιούις Χάμιλτον ανέβαζε φωτογραφίες από την παραλία του Μονακό με το σκύλο του το Ρόσκο.
Η Force India για 3η συνεχή μέρα, μετά την παρουσίαση του νέου της μονοθεσίου εντυπωσίασε με την αξιοπιστία σημειώνοντας μεγάλο αριθμό γύρο (130). Στο τιμόνι ήταν ο έτερος οδηγός της ομάδας Σέρτζιο Πέρεζ που αντικατέστησε το Νίκο Χούλκενμπεργκ.
O πιο πολυάσχολος οδηγός σήμερα ήταν ο ταλαντούχος Βραζιλιάνος Φελίπε Νασρ με τη Sauber που πέτυχε και τον τρίτο καλύτερο χρόνο ημέρας. Μάλιστα νωρίς το απόγευμα ολοκλήρωσε μ’ επιτυχία και προσομοίωση αγώνα.