Σε έξι επιπλέον περιοχές της Ελλάδας, πέραν της Κρήτης όπου λειτουργούσε μέχρι τώρα πιλοτικά, επεκτείνει η Google το πρόγραμμα «Grow Greek Tourism Online», με στόχο να προσφέρει τη δυνατότητα σε περίπου 4.000 μικρομεσαίες ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις να αποκτήσουν δεξιότητες που σχετίζονται με την παρουσία τους στο Διαδίκτυο και τις πωλήσεις τους μέσα από αυτό.
Το πρόγραμμα της Google υποστηρίζεται από το υπουργείο Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και άρχισε να λειτουργεί πιλοτικά στην Κρήτη τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Αρχής γενομένης από τον Μάρτιο, θα ξεδιπλωθούν εκδηλώσεις – εκπαιδευτικά σεμινάρια του προγράμματος στην Καλαμάτα, στη Μύκονο, στην Κέρκυρα, στη Θεσσαλονίκη, στη Σαντορίνη και στη Ρόδο.
Η συγκεκριμένη φάση επέκτασης του προγράμματος θα ολοκληρωθεί στα τέλη Απριλίου και στοχεύει στην προσέλκυση περίπου 4.000 ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων.
Το πρόγραμμα θα δίνει τη δυνατότητα στους υπεύθυνους μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων να εκπαιδευτούν στη χρήση δωρεάν ή και επί πληρωμή εργαλείων της Google που θα τους βοηθήσουν είτε να αποκτήσουν παρουσία στο Διαδίκτυο, είτε να την ενισχύσουν.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν πριν από λίγο στην επίσημη παρουσίαση της Google, από τους πρόποδες της Ακρόπολης στην Αθήνα, μόλις το 8% των ελληνικών μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων έχει κάποια ουσιαστική παρουσία στο Διαδίκτυο, ενώ οι μισές από αυτές δεν εμφανίζονται στο internet με οποιονδήποτε τρόπο.