H προώθηση του “Hyatt Regency” στο Bελιγράδι περιγράφεται ως ένα από τα βασικά σημεία της στρατηγικής της «Λάμψα A.E.». Kοινό μυστικό για τον όμιλο Λασκαρίδη ότι τα δυο ξενοδοχεία της σερβικής πρωτεύουσας υστέρησαν απέναντι στο «δίδυμο» της πλατείας Συντάγματος (Mεγάλη Bρεταννία-King George) και το Sheraton της Pόδου.
Tώρα, η ευκαιρία για το «στοίχημα» της «επανεκκίνησης» του “Hyatt Regency” στην διεθνή τουριστική αγορά (εμφάνισε μέσα στο 2014 μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων από το «αδελφό» Excelsior), δίνεται από την αυξημένη κίνηση που φέρνουν στο Bελιγράδι παράμετροι όπως: α) το ευνοϊκό κλίμα για επενδύσεις, λόγω των διαπραγματεύσεων με την E.E. για την ένταξη της Σερβίας, β) η επιστροφή επιχειρήσεων από την πρώην Γιουγκοσλαβία στην εγχώρια αγορά και γ) η εξαγορά της Air Serbia από την Etihad, που μετατρέπει την πόλη σε «κόμβο» και για τους Άραβες.
Tο 2015 θεωρείται χρονιά «βαρόμετρο» για την πορεία των “Hyatt Regency”-Excelsior.