Όσο και αν προσπάθησε ο Παναγιώτης Τσινάβος να «αντισταθμίσει» τις επιπτώσεις της μεγάλης πυρκαγιάς που κατέστρεψε ολοσχερώς την μονάδα παραγωγής γιαουρτιού της Κρι Κρι στις Σέρρες, στο τέλος του 2013, τα νούμερα δεν ήταν ικανοποιητικά.
Πέρα από την επικοινωνιακή προβολή της επένδυσης των 20 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου εργοστασίου –το οποίο εγκαινιάσθηκε αρχές φθινοπώρου του 2014-, η εισηγμένη ελληνική γαλακτοβιομηχανία υποχρεώθηκε για χρονικό διάστημα 8,5 περίπου μηνών να δώσει το σύνολο της παραγωγής των γαλακτοκομικών προϊόντων της «φασόν» σε «τρίτες»εταιρείες (Δέλτα, Μεβγάλ, Νεογάλ).
Ήταν μια «λύση ανάγκης», οι συνέπειες της οποίας έγιναν ορατές τους πρώτους μήνες της καταστροφής, όταν εμφανίσθηκαν ελλείψεις στα ράφια από είδη της Κρι Κρι.
Γεγονός που επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις και καταβλήθηκε μεγάλος «αγώνας» για να περιορισθεί το εύρος του προβλήματος. Ο απολογισμός, «έδειξε» πτώση εσόδων (-11% στον τζίρο των γαλακτοκομικών) και κερδών (3,571 εκατ. τα καθαρά, από 5,125 εκατ. ευρώ.) και όλο αυτό το χρονικό διάστημα, επιχειρηματίας που ηγείται της Κρι Κρι ανέβηκε έναν προσωπικό «Γολγοθά», με στόχο την ομαλοποίηση της τροφοδοσίας της αγοράς με προϊόντα της εταιρίας.
Η Κρι Κρι έχασε πολύτιμο έδαφος από την απορρύθμιση της εφοδιαστικής αλυσίδας και πλέον προσβλέπει την αποκατάσταση των μεγεθών της με την πλήρη λειτουργία της νέας μονάδας.
Ο Π.Τσινάβος μιλά για «διπλασιασμό της παραγωγής γιαουρτιού», αλλά, το «στοίχημα» παραμένει δύσκολο, με την εγχώρια αγορά σε πτώση και τις διεθνείς στο peak του ανταγωνισμού. Η Κρι Κρι σύναψε νέες συνεργασίες στο εξωτερικό, όπως αυτές με την «αλυσίδα» σούπερ μάρκετ Collruyt στο Βέλγιο και άλλη μια στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου προσεχώς ξεκινά η διάθεση των ελληνικών γιαουρτιών.
Η κάλυψη των αναγκών της εγχώριας και διεθνούς ζήτησης βάζει την Κρι Κρι σε μια διμέτωπη «μάχη», τα αποτελέσματα της οποίας θα φανούν τους επόμενους μήνες, όταν θα σχηματισθεί μια πιο «γεμάτη» εικόνα. Για το 2015, η Κρι Κρι προσθέτει στην προϊοντική «γκάμα» της την προώθηση νέας κατηγορίας παγωτού frozen yogurt. Ένα εγχείρημα που, επίσης, επιχειρείται εν μέσω αυξημένου ανταγωνισμού…