Βαθύτερα το χέρι στην τσέπη κατά 4,4% έβαλαν οι Έλληνες καταναλωτές το Φεβρουάριο – σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα- , σύμφωνα με έρευνα του Ελληνικού Κέντρου Καταναλωτών.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας, το οικογενειακό καλάθι ενός μεσαίου ελληνικού νοικοκυριού σκαρφάλωσε στα 2225,39 ευρώ τον Φεβρουάριο 2011 σε σχέση με το Φεβρουάριο του 2010 που κόστιζε 2131,79 ευρώ.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσίασαν (19,2%) τα προϊόντα της ομάδας «Αλκοολούχα ποτά και καπνός», 12% της ομάδας «Μεταφορές» και 9,9% της ομάδας «Στέγαση».