Μεταξύ δύο μεγάλων εταιρειών μοιράζεται, κυρίως, πλέον η αγορά τσιγάρων στις ΗΠΑ.
Η Οµοσπονδιακή Επιτροπή Εµπορίου των ΗΠΑ έδωσε χθες το πράσινο φως στην εταιρεία τσιγάρων Reynolds American Inc. να αγοράσει τη Lorillard, μια ανταγωνιστική εταιρεία, που θα συγχωνεύσει τη δεύτερη και την τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία τσιγάρων στις ΗΠΑ σε μια.
Η Επιτροπή είπε θα επιτρέψει την εξαγορά υπό τον όρο ότι οι εταιρείες θα πουλήσουν τέσσερις μάρκες τσιγάρων – Winston, Kool, Salem και Maverick – οι οποίες θα αγοραστούν από την Imperial Tobacco Group PLC. Η μάρκα Blu e-cig της Lorillard θα πουληθεί και αυτή, μολονότι δεν αναφέρεται στην απόφαση της Επιτροπής.
Η Reynolds, που κατασκευάζει τις μάρκες Camel και Pall Mall, είχε ανακοινώσει την αγορά τον Ιούλιο του 2014, όταν είπε ότι θα δώσει 27,4 δισεκατομμύρια δολλάρια για την Lorillard.
Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία (2013) του Euromonitor International, η αμερικανική αγορά των τσιγάρων μοιράζεται μεταξύ των μεγάλων εταιρειών ως εξής: Altria Group (μάρκα Marlboro) 47%, Reynolds 26% και Lorillard 14%.