«Απόσταση ασφαλείας» από τον ανταγωνισμό κατακτά πλέον η Lenovo Hellas, καθώς το ελληνικό «πόδι» του κινεζικού κολοσσού πήγε «τρένο» και στο πρώτο φετινό τρίμηνο.
Αυτό προκαλεί δικαιολογημένο εκνευρισμό στους «απέναντι» της αγοράς υπολογιστών που στην «πολυκατοικία», ενώ πριν έναν χρόνο βρίσκονταν «από πάνω», τώρα είναι «από κάτω», με τη Lenovo να αναρριχάται από τον 4ο στο… ρετιρέ. Οι πληροφορίες λένε ότι το μερίδιό της προσεγγίζει το 35%, με την HP στο 27% και τη Dell να «προσγειώνεται» στο 11%. Ο Γεράρδος (Πλαίσιο) με τα Turbo-X «κρατάει» ένα 9%-10%, διόλου ευκαταφρόνητο αν σκεφτεί κανείς ότι την πεντάδα κλείνει η Toshiba με μόλις 6%. Κατά τους εμπειρότερους του κλάδου, ο Μιχάλης Οικονομάκης, general manager Ελλάδας- Κύπρου, χτύπησε με τρία «μυστικά» που έδωσαν «φτερά».
Έριξε νέα μοντέλα σε προνομιακές τιμές την κατάλληλη χρονική συγκυρία, ώστε να αξιοποιήσει τα μέγιστα από το peac λόγω της «Ψηφιακής Αλληλεγγύης». Το πρόγραμμα επιδότησης των δικαιούχων κοινωνικού μερίσματος για την απόκτηση φορητών συσκευών με πρόσβαση στο διαδίκτυο, ήταν ο βασικός πυλώνας της αγοράς που έφερε συνολικές πωλήσεις 230.000 τεμαχίων το α’ τρίμηνο.
Με τη λήξη του τα μηνύματα του β’ τριμήνου είναι απογοητευτικά, που σημαίνει ότι όποιος πρόλαβε, απέκτησε «καύσιμα» για μια «παγωμένη» καλοκαιρινή περίοδο. Δεύτερο ατού, η συνεργασία με τη Westnet του Γερμανού που άνοιξε μεγάλα κανάλια σε επίπεδο κεντρικής διανομής. Τρίτο, αλλά εξίσου σημαντικό, η «αντεπίθεση» στις προνομιακές κατηγορίες tablets και smartphones, με λύσεις οικονομικότερες του «ακριβού» ανταγωνισμού (Apple, Samsung κ.λπ.).