Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση και το υψηλό κόστος καυσίμων είναι οι δύο σημαντικοί παράγοντες που επηρέασαν τα οικονομικά αποτελέσματα 2010 της attica group που ανήλθαν σε ζημιές προς φόρων, αποσβέσεων χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων σε 2,5 εκατ.ευρώ. Επίσης οι λογιστικές ζημίες μετά φόρων ανήλθαν στα 49,3 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένης και της έκτακτης εισφοράς φόρου ευρώ 4,5 εκατ.ευρώ. Τα έσοδα του Ομίλου προήλθαν κατά 59% από τις γραμμές της Ακτοπλοΐας και κατά 41% από τις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας όπου ο στόλος των πλοίων εκτέλεσε 21% λιγότερα δρομολόγια λόγω της πώλησης του πλοίου Superfast V τον Φεβρουάριο 2010.
Το έτος 2010, το κόστος καυσίμων εκφρασμένο σε Ευρώ ανά μετρικό τόνο αυξήθηκε κατά 32% σε σύγκριση με το 2009 επιβαρύνοντας σημαντικά τα έξοδα λειτουργίας του Ομίλου, παρά τη μείωση της συνολικής κατανάλωσης καυσίμων λόγω της πώλησης ενός πλοίου.
Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι τόσο η παγκόσμια όσο και η εγχώρια οικονομική κρίση συνέχισε να επηρεάζει αρνητικά την κίνηση φορτηγών οχημάτων στις γραμμές της Αδριατικής θάλασσας και τη διακίνηση επιβατών σε όλες τις γραμμές που εξυπηρετούν τα πλοία του Ομίλου.
Στις αρχές Ιανουαρίου 2011, ολοκληρώθηκε η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της μητρικής εταιρίας του Ομίλου Attica Α.Ε με κάλυψη 100%, τη συγκέντρωση 24,27 εκατ. ευρώ και την έκδοση 29.236.320 νέων κοινών ονομαστικών μετοχών.
Το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρίας ανέρχεται πλέον στο ποσό Ευρώ 159.078.065,60, διαιρούμενο σε 191.660.320 άυλες, κοινές, ονομαστικές μετά ψήφου μετοχές, ονομαστικής αξίας Ευρώ 0,83 έκαστη. Μετά την ολοκλήρωση της αύξησης, το ποσοστό συμμετοχής (άμεσο και έμμεσο) του κυρίου μετόχου της εταιρίας, Marfin Investment Group Α.Ε. Συμμετοχών, ανέρχεται σε 89,4%.
Τα κεφάλαια που αντλήθηκαν από την αύξηση κεφαλαίου θα διατεθούν εντός του α’ εξαμήνου 2011 κατά το ήμισυ περίπου για την εξόφληση δανείων πλοίων του Ομίλου και το υπόλοιπο ποσόν για την ενίσχυση των κεφαλαίων κίνησης του Ομίλου.